#1 Skrevet November 7, 2005 hvordan lufter man servoen best mulig?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2005 Den lufter seg selv,bare vri litt på rattet fra fullt rattutslag hver side. Skal holde å gjøre det et par tre ganger hver vei. HUSK å sjekk nivået på servo-væsken mens du gjør dette såklart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2005 Som nevnt over, men ville gjentatt det litt flere ganger. Først 5-10 turer med motoren av. Kontroller oljenivå Så 5-10 turer med motor i gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2005 høres vel greit ut. men kan luft/feil veske være med på å skape før høyt trykk i systemet? av en eller annen grunn fylte jeg på et par dl bremseveske en gang jeg hadde d travelt...å da kom all væska ut rundt en av di kryss-skruene på pumpa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2005 Tror helst det er bremsevæska som i så fall har tæret pakningen på denne skruen i filler. Er heller ikke uvanlig at disse begynner å lekke på ei sånn pumpe. Skrue og pakning fåes kjøpt hos møller og koster omtrent 50 kr mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...