#1 Skrevet November 7, 2005 Noen her som har fjærnet de? og brukt resten av eksosanlegget som det er orginalt? Har noen bilde av dette? hvordan du har gjort det...? Tenkte å skru av katalysatorene og legge vanlige rør der heller. Men jeg vil ikke ødlegge det orginale med å skjære av de orginale kat`ene å sveise inn rør. Jeg vil skru de av med flensene, og sveise rør, med flenser. Sånn at jeg kan skru på kattene igjen vist det måtte være nødvendig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2005 tror det står katterstattere tilsalgs på torget på finn.no en plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2005 hmm..... må ta en titt. men ingen he i klubben som har gjort det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2005 Tomme katter. Resten av eksos originalt, er jo av "free flow" typen. Resultat; Mindre "backpressure" -> Ladetrykket økte med 0,1bar. Justert ned igjen vha WG fjær. Kaldere ladeluft; ned 15°, fra 35° til 20° over utetemp, ved lengre belastning. Raskere oppspoling av turbo, merkbart. Turbo hvinelyd, når denne spooler opp. Det finnes ferdige løsninger for kat erstattere, f.eks; http://www.bn-pipes.de/edelstahlauspuffanlage-dateien/edelstahlauspuffanlage-audi/e-audi-s4-s6-s6plus-type-c4-edelstahlauspuffanlage.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2005 nå var de bare for S6 da. Er ikke likt med S4. Men det er jo sånn jeg hadde tenkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2005 nå var de bare for S6 da. Er ikke likt med S4. Men det er jo sånn jeg hadde tenkt S6/S4 2,2 20v turbo har akkurat samme eksosen Så dette er bolt-on det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2005 S6/S4 2,2 20v turbo har akkurat samme eksosen Så dette er bolt-on det. Står ONLY S6 her: http://www.bn-pipes.de/edelstahlauspuffanlage-dateien/edelstahlauspuffanlage-audi/e-audi-s4-s6-s6plus-type-c4-edelstahlauspuffanlage.htm Står i bunnen av siden. Uten at jeg er noe ekspert. Må jekke opp bilen og myse litt i kveld tru æ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 8, 2005 Står ONLY S6 her: http://www.bn-pipes.de/edelstahlauspuffanlage-dateien/edelstahlauspuffanlage-audi/e-audi-s4-s6-s6plus-type-c4-edelstahlauspuffanlage.htm Står i bunnen av siden. Uten at jeg er noe ekspert. Må jekke opp bilen og myse litt i kveld tru æ! Les litt nøyere det som står der....står en liten stjerne der Samme eksos på S4/S6....samme kat`er også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 9, 2005 Dette så jo ganske enkelt ut å lage selv... kom meg ikke til å jekke opp bilen i går. Nesten full storm og monsumregn her nede på sørlandet for tiden. hehe! Tar det på sikt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...