#1 Skrevet November 7, 2005 Da er det jaggu gått 14 dager siden sist. Vi treffes som vanlig på Arenum klokken 1900 til en bilprat over noen fine vinterdekk hihi. Håper du/dere tar turen innom iallefall. Vennlig hilsen TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2005 Stiller jeg som vanlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2005 Sommer dekk ennå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2005 Jeg kjører på sommerdekk hele året jeg hihihi. Må være såpass synes jeg gitt. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2005 Hva skal du med vinterdekk az 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2005 hihihih Jeg kastet ut snøret som en gamel fisker og jaggu fikk jeg ikke som jeg tenkt meg den skjeldne fisken Bøgno på tråden. visste det ville komme en slik kommentar az. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2005 Eg stiller nok i morgen....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 7, 2005 Jeg prøver og ta turen..med sommerdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 7, 2005 muligheter for skiltplater på treffet eller må det skaffes på annet vis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 8, 2005 Skiltplater er det Jan som har. vet ikke om han kommer idag, men skal høre med han jeg. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 8, 2005 Jeg kan nok ikke nei, skal kjøre rundt med henger i kveld jeg, ihaaaaaaaaaaaa... Får håpe dere ikke regner vekk da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 8, 2005 Jeg kommer i kveld, og tar med skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 9, 2005 Jan står du der nede ennå og venter med skiltplatene eller?? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 9, 2005 Jan står du der nede ennå og venter med skiltplatene eller?? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 9, 2005 Ingen som dukket opp i gå? Jeg måtte være hjemme og lade opp til fredagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 9, 2005 Sto mitt på plassen for å være sikkert på at Andreas så meg Men kom han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 9, 2005 Ingen som dukket opp i gå? Jeg måtte være hjemme og lade opp til fredagen! Var en del som kom til tross for godværet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 9, 2005 Ingen som dukket opp i gå? Jeg måtte være hjemme og lade opp til fredagen! Gamlefar! Gleder meg til å se ditt vakkrevesen iallefall. Snakkes fredagen TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 9, 2005 Noter opp Jan Talsma på listen og TThomazzzzz!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 9, 2005 Gjort din lort! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...