Anbefalte innlegg

Skal bytte denne å har fått skaffet ny ... den jeg har er en svart firepins kontakt med en liten stuss på .... problemet er at jeg fikk en beregna til audi a4 95 mod, men jeg tror jeg har nyere motor fordi motoren er bytta å på 98 mod er disse kontaktene blå...noen som har delenummer på denne føleren så jeg kan få sjekka med min ? takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bytte denne å har fått skaffet ny ... den jeg har er en svart firepins kontakt med en liten stuss på .... problemet er at jeg fikk en beregna til audi a4 95 mod, men jeg tror jeg har nyere motor fordi motoren er bytta å på 98 mod er disse kontaktene blå...noen som har delenummer på denne føleren så jeg kan få sjekka med min ? takk

 

95 mod og 98 mod har samme føler. Er farge på tempføler eller stikkerhus du snakker om. Temføleren du fikk er mørkegrønn, den som sitter der er blå? Den mørkegrønne er erstatning for den blå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.