#1 Skrevet November 7, 2005 Finner ikke ut hvorfor denne ryker. Får ikke startet bilen uten, og jeg tør ikke bare sette en ledningsstump imellom. Sikringen sitter mellom batteriet og glødereleet. Har nytt gløderele. Sikringen ryker idet jeg vrir om og glødelyset begynner å lyse. Bilen har stått i ca 1,5 mnd, sist den var i bruk startet og gikk den uten problemer. Noen som vet hva dette kan skyldes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2005 Det kan jo være kortslutning i en glødeplugg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2005 Sjekk også ledningene fra sikringen inn på glødeplugger, mht. dårlig isolasjon/kortslutning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2005 Får bytte glødeplugger, har noen liggende som jeg aldri fikk satt i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2005 Byttet glødeplugger og fant en rift i ene ledningen mellom pluggene. Lå en krympestrømpe utenpå i tilfelle den fikk kontakt. Og nå funker alt som det skal. Takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...