#1 Skrevet November 7, 2005 Oioi Har lagt online min gamle film fra Autofilmessa i Lillestrøm i 2004. Om noen vil kan man jo se denne og hinte til bra/dårlige ting, om jeg får lyst til å filme litt på messa i ESSEN som jeg skal på tur til med VACN nuh snart Autofilmesse2004-gunstig-no-divx.avi (Høyre og lagre mål som, 225 mb DivX Video) Filmen er lang. 30 minutter og er laget for min dvd fra banetreff i trondheim. Nordmøre Gatebilklubb Lånketreff 2004. Mer info og bestilling for denne DVD'en finnes på http://www.gunstig.no/v2/ Kommentarer om filmen går jo ann. Men vær obs på at det er en langfilm og passer dårlig å begynne å se på i en pause. Formatet er også laget med tanke på dvd og har derfor et veldig "tregt" actiontempo. Denne filmen for nedlasting er identisk med den som ligger på dvden min. -Tor Morten Berg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2005 Sånna filmer liker vi!! Virkelig bra film! Bare og lage mer film;D Detta kan du:D !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2005 Vær forberedt på MYE folk i Essen! Trangt for linsa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2005 Veldig bra film - like bra nå som første gang jeg så den! Masse utrolig stilige overganger og 'passende musikk'. Love it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2005 Vær forberedt på MYE folk i Essen! Trangt for linsa! Blir mye linselus da vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2005 Dette var en høykvalitetsfilm! Nesten ihvertfall. Bra filming og fin redigering. Du vet hva du driver med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...