#1 Skrevet November 7, 2005 Hei Har noen noe detaljerte bilder fra motorrommet på en s4 med aan motor. Sliter litt med noen kontakter som skal kobles her og der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2008 Hei Har noen noe detaljerte bilder fra motorrommet på en s4 med aan motor. Sliter litt med noen kontakter som skal kobles her og der Bump. Grunnet litt forvirring i merkingen min har jeg mistet oversikten over to kontakter. Begge er trepolet og skal sitte i Bosch-hus ved torpedoveggen til venstre når du står foran bilen. Den ene kontakten har tre ledninger, mens den andre har to ledninger. Disse kommer fra 20v dekselet fra tennspolene. Kan noen sjekke sine kontakter slik at jeg treffer riktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2008 Bump. Grunnet litt forvirring i merkingen min har jeg mistet oversikten over to kontakter. Begge er trepolet og skal sitte i Bosch-hus ved torpedoveggen til venstre når du står foran bilen. Den ene kontakten har tre ledninger, mens den andre har to ledninger. Disse kommer fra 20v dekselet fra tennspolene. Kan noen sjekke sine kontakter slik at jeg treffer riktig? Bare å prøve seg frem, skjer ingen skade. Starter den ikke på første forsøk er det bare å kryssbytte, så kommer den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2008 Tror ikke man får kryssbytta ledningene uten å bytte plass på modulene......var iallfall slik på min S4 syns jeg å huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2008 Gode greier Enn denne? Sitter fast i den røde clipsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2008 Ser ut som den siste slangen har med cruisecontrollern å gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...