Detaljerte bilder av motorrom s4 aan

Anbefalte innlegg

Hei

Har noen noe detaljerte bilder fra motorrommet på en s4 med aan motor. Sliter litt med noen kontakter som skal kobles her og der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har noen noe detaljerte bilder fra motorrommet på en s4 med aan motor. Sliter litt med noen kontakter som skal kobles her og der :)

Bump.

Grunnet litt forvirring i merkingen min har jeg mistet oversikten over to kontakter. Begge er trepolet og skal sitte i Bosch-hus ved torpedoveggen til venstre når du står foran bilen. Den ene kontakten har tre ledninger, mens den andre har to ledninger. Disse kommer fra 20v dekselet fra tennspolene.

Kan noen sjekke sine kontakter slik at jeg treffer riktig?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump.

Grunnet litt forvirring i merkingen min har jeg mistet oversikten over to kontakter. Begge er trepolet og skal sitte i Bosch-hus ved torpedoveggen til venstre når du står foran bilen. Den ene kontakten har tre ledninger, mens den andre har to ledninger. Disse kommer fra 20v dekselet fra tennspolene.

Kan noen sjekke sine kontakter slik at jeg treffer riktig?:)

Bare å prøve seg frem, skjer ingen skade. Starter den ikke på første forsøk er det bare å kryssbytte, så kommer den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke man får kryssbytta ledningene uten å bytte plass på modulene......var iallfall slik på min S4 syns jeg å huske. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode greier :)

Enn denne? Sitter fast i den røde clipsen

CIMG5156.jpg

CIMG5155.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som den siste slangen har med cruisecontrollern å gjøre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.