235/45/17 på coupe typ 85.

Anbefalte innlegg

Fikk du ikke jekka opp nok? Den sitter jo på foran :confused:

Prøv å lag en anelse lyser svartfarge på felga, er nysgjerrig på hvordan det ser ut. Og prøv koksgrå også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

formulerte meg litt feil. fikk ikke jekka opp høyt nok med 235 dekk, fikk 2 felger med 215 dekk også, så det er 215 foran. det gikk på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det ett bilde av dem litt mer grå, lysere.

koksgrått.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det stikker litt langt ut av hjulbuen bak eller? Har du kjørt med dette, subbing?

Felgene var ikke helt min smak men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem er innafor på toppen, men untatt toppen kan vel diskuteres.. hehe

Synes felgene er helt greie jeg, skal ikke ha noe pyntebil. skal ha bruksbil : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det ett bilde av bakhjulet, slik det stikker utenfor.

122-2276_IMG.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde gått for 16" med litt bra innpres å oki senk med 215-40-16. men det blir for ubehagelig å kjøre på syntes jeg derfor gikk jeg ned til 15" med mere gummi å fikk en masse komfor i tilegg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes 45 profil med 215 dekk var mer enn gummi nok jeg.

Har ett felgsett til 215/40/16 som jeg kan slenge på også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er innpresset på de 17" felgene du fikk på Haavard? Tipper på rimelig høyt, 45? : klø :

Ser ikke ut som de stikker så mye mer ut en mine 205 med ET37 men bildet lyver kanskje litt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg aner ikke helt hva impresset er, eneste jeg veit er att den er 7.5 tom brei og 17 tom.

den var ikke nær noe av karosseriet i hvertfall. selv om jeg gynga bilen opp og ned.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er bruksbil du skal ha, så ville jeg aldri gått for 235-bredde. Kjører med det på urquattroen som har lavere inpress og dermed større sporbredde, og det sporer veldig mye. De som har prøvd bilen har latt meg overta rattet rimelig kjapt (noe jeg synes egentlig er helt greit...hehe) fordi de ikke føler de har kontroll på sporingen. Jeg vil ikke tro det blir noe bedre på din...Skal selv kjøpe meg noen 16-tommere å kjøre med til vanlig, og ha 17 for bane tror jeg.

mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal nokk ikke ha 235 dekk på bilen min, tror jeg sa noe om det over her, att jeg ikke fikk jekka opp bilen nok til å sette på 235 dekk foran. + att det er noen millimeter med klaring med 215 dekk med 45 profil, ved max sving.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.