#1 Skrevet November 8, 2005 Har kjøpt meg nye RS6 felger.. Så jeg lurer på hva dere syns, om det passet eller ikke.. Hvem skal jeg ha? 18 " RS4? Eller 19" RS6 Takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2005 19 Rs6. Rs4 felger kjører jo "alle" rundt med. Rs6 er ikke så vanlig å se på veien ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2005 Ville gått for RS6 felgene! Passet bra til bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2005 RS6 uten tvil. RS4 har jo snart "alle". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2005 Definitivt RS6! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2005 Uten tvil: RS6! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2005 Helt klart RS6 felger!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 8, 2005 Enig med dere der.. Syns det for mange med RS4 felger derfor måtte jeg handle noen nye felger Takker for alle svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 8, 2005 Helt klart RS6 Pen bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 8, 2005 RS6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...