Godkjenning av Sparcostol!

Anbefalte innlegg

Har ett par sp.mål ang. godkjenning av Sparcostol som jeg skal montere i min 85 mod. Audi 90q.

 

Holder det ha tuvpapirer på setet for å få det godkjent?

 

Må det brukes 4-punkt seler eller kan vanelig orginalt seletøy brukes?

 

Takk for svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det holder med TUV papierer, å du MÅ iallefall ha det vanlige beltet, uansett.. trenger ikke 4 punkt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt av stoler får man godkjent så lenge de orginale innfestingene i dørken er brukt... Ingen krav til at det skal være 4pkt belter nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis man har orginal sete, men med 4-punkt sele, er det godkjent da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis man har orginal sete, men med 4-punkt sele, er det godkjent da?

 

 

Jeg var 5ganger hos biltilsynet for å få godkj div på Polo`n, og første gangen fikk jeg ikke godkj 4pkt selv om de var E merket, men hvis jeg hadde i de ord 3pkt i bilen kunne jeg bruke 4pkt (som han selv sa er det helt teit, men sånn er regel verket).

 

Når det gjelder stoler trenger de ikke å være i org innfestning til gulvet, men det kan være et problem hvis de er ujusterbare spesielt når det gjelder rygg justering, plus så klart om det det skaper miondre sikt for sjafør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.