Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Har da fått meg denne J ventilen og har hørt at denne er motsatt..

Men er det noen her som har montert denne på en passat og vet hvilken vei den lengste tuten skal stå.. (skal den gå mot luftfiltersiden eller andre veien.)

Håper på svar siden jeg har lyst til å få montert denne på idag, og håper den gir et positivt resultat på hvorfor bilen går som den går idag hehe. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare å blåse gjennom den da og sammenligne med den orginale?

Er vel gjennomgang mellom to løp av tre løp ubelastet, og den veksler til det siste løpet når den blir aktivert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Så langt hadde ikke jeg fått tenkt nei :P

Takk for tips. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn-Tore. Kan du fortelle hvordan bilen blir etter skiftet? Jeg vurderer nemlig sterkt å kjøpe en slik selv....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre vettu :)

Planen er å få byttet den i morgen, så da kommer det nok en oppdatering da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn-Tore. Kan du fortelle hvordan bilen blir etter skiftet? Jeg vurderer nemlig sterkt å kjøpe en slik selv....

Hei..

Da var den byttet og bilen ble gulle god :): smil ::tilber:: rock :

Så nå er jeg ganske fornøyd.. Syns den dro litt dårlig men passe greit, MEN så når jeg kom i garasjen så fant jeg ut hvorfor..!! Brekken var delvis på haha : bh :

Så nå er jeg en happy man og slipper å bekymre meg for at den ska overskride grensen på mapsensoren..

Legger inn noen bilder som sammenligner den originale mot den J ventilen, og det vil stå en ganske enkel forklaring på montering.. Bilder finner du i signaturen min i " K04 oppgradering"..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.