#1 Skrevet November 8, 2005 Lurer på om det er nokon annan motor som er lett å sette inn? F.eks.1,8t eller vr6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2005 VR6 I din bil, burde være en smal sak.... Trenger motor og ledninger. Tar jeg ikke feil, så er resten bolt-on:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2005 Hva skal du ha for gamlemotoren da? Mangler litt deler til min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2005 MK3 16V Motor i en Golf 2?? Du får ikke lov! :) Kommer til å hamre opp med mk2 VR6 bilene... Lykke til, mk3 GTI 2,0 GTI 16V Er fett asså. Hadde jeg vist hvordan jeg skal få frem smilier, så hadde du fått fler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2005 MK3 16V Motor i en Golf 2?? Du får ikke lov! :)Kommer til å hamre opp med mk2 VR6 bilene... Lykke til, mk3 GTI 2,0 GTI 16V Er fett asså. Hadde jeg vist hvordan jeg skal få frem smilier, så hadde du fått fler:) Om den var myntet til meg, så er det en slik motor jeg kjørte med i forrige sesong. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2005 Hør med biltilsynet ditt om hvordan de liker 1,8t i din bil. De har jo lik effekt, mulig 1,8T har noe mer nm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 15, 2005 Hva skal du ha for gamlemotoren da? Mangler litt deler til min. Hadde ikkje tenkt å selge ,men overhale eller bytte utruleg vanskelig å få tak i. Vurderer alt det er KRISE er avhengig av bil på jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 15, 2005 Vet du hva det er som har rast da? Ikke vanskelig å få fatt i VR6 eller 1.8T, det koster gjerne bare litt mer om man skal ha ny motor fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 17, 2005 Vet du hva det er som har rast da? Ikke vanskelig å få fatt i VR6 eller 1.8T, det koster gjerne bare litt mer om man skal ha ny motor fort. Sporkilen på veiva er knekt,dermed går veiv+stempel rundt og register står stillt,åtte ventiler sit fast.Har fått tilbud på brukt motor i sverige(9000mil)99.mod. seat motor.12000kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...