#1 Skrevet November 8, 2005 Poster dette spørsmålet her istedet da jeg tror det passer bedre her:) Har en nyinnkjøpt s4 94 modell. På tur hjem så husker jeg at jeg synes at bakviskeren gikk litt rart. Tenkte ikke noe mere over det. Nå virker den ikke i det hele tatt, ikke spylingen heller(spylingen virket på tur hjem). Kan det være motoren som er defekt, eller er det mest sannsynlig at det er noe elektrisk feil et sted. Sjekket sikringen men den ser ok ut. Hvis det hadde vært motoren så skulle vel spylingen ha virket fordi? Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2005 Vindusmotoren er iallefall kjent for å ruste fast, kan prøve å plukke den ned og smøre den opp, jeg måtte bytte min iallefall, også spylemotoren måtte jeg bytte en gang (sitter i spyletanken i siderommet bak). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2005 Men hvis viskermotoren er defekt, virker ikke spyleren heller da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2005 Viskermotoren har ikke noe med spylermotoren å gjøre... viskermotoren sitter vel i bakluka og spylermotoren i siden bak... Sjekket sikringene eller.... Eh... Fort gjort å glemme de.... Alternativt er jo å måle om det kommer spenning frem til viskermotor/spylermotor. Du kan jo seff ha brudd i en ledning et sted. Det finner du ut lett ut av med et multimeter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2005 Sjekk ledningene mellom luka og bilen.. der pleier det å bli brudd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2005 Sjekk ledningene mellom luka og bilen.. der pleier det å bli brudd.. Jepp. Hadde det på min jeg også. Dro til side gummistrømpen i overføringen der og avisolerte ledninger åpenbarte seg i massevis da jeg kjøpte min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2005 Hei. Måtte skifte motoren til viskeren på min 99 avant. Stoppet og gikk som den sjøl ville en god stund før den stoppet helt etter 1mnd s tid. Fikk et tips fra en kompis om at man kunne presse noen måneders bruk til ut av den ved å kakke litt på viskermotoren... prøv det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...