Anbefalte innlegg

Yo!

 

Skal skifte skiver og klosser til torsdag, så da tenkte jeg på å lakke caliperne også.

Så spørsmålet er hvilken lakk burde jeg bruke?

Hvor mye varme bør lakken tåle?

Og hvor får man kjøpt denne lakken? :)

 

Takker for gode tips, og evt triks :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

d eg har pleid å brukt er hammerlakk, fins i dei fleste farger, berre puss rein calipperane og mal på, har enda ikkje flasset av hos meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lang tørketid på dette da?

Satt å tenkte litt på hammerlakk, men ja, har ikke gjort dette før, så tips er greit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen har spesiallakk til callippere! Rødt er jo pent...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, tørke tid...tar ikkje lang tid vist d er litt varme på det, tok og malte ufo skivene mine i helga med svart hammerlakk, i 5-10 grader, og d va tørt iløpet av 2 timer..uten noe slags bruk av varme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg lakkerte med thorshovs lakk på sprayboks for kalippere i går. tørr på 1 time klar for montering! pass på bremsveske da! ikke søl det på lakken :D

 

synes rødt er mega rånete men sølvgrå eller sort er tøfft!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar :)

et par timer funker jo flotters!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte vanlig Bengalakk på mine. Farge signalrød. Sitter som bare det, ingen flassing. Vask av så mye skitt som mulig og tørk de. 2-3 strøk med lakk blir bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.