Anbefalte innlegg

Jeg må fikse noen små lakkskader på en dørkant men har ikke lakkoden. Det skal være originalfargen, men infolappen i bagasjerommet er borte.

Noen som har et forslag? : utvist :

A200_bak_640.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener lakkoden til bilen skal stå i motorrommet også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den står ikke i motorrom. Enten bagasjerom/hjulbrønn, eller i servicehefte.

 

Lakkoden din er Y8V, sobelbrun metallic, dersom det er originalfargen.

(sjekket reg.nr)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den står ikke i motorrom. Enten bagasjerom/hjulbrønn, eller i servicehefte.

 

Lakkoden din er Y8V, sobelbrun metallic, dersom det er originalfargen.

(sjekket reg.nr)

 

Takk for innsatsen, men den er registrert som en Audi 100 1983 mod. Dette er en Audi 200 TQ 20V 1990mod. Den er mao. liksomskjøta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å se ut fra bildet, men i og med at den kanskje er omlakkert i annen farge, så kan det være at det er brukt en nyere farge? Jeg synes den fargen ligner litt på Delfingrå??

 

Hvis det er originalfargen fra den 200'n som er brukt, så har du kanskje chassisnummer på den, så kan jeg prøve å finne den på Mnet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo

 

Har ikkje somme proffe lakkverksteder ei maskin som dei setter ned på lakken og leser av kva som er i den og blander der etter. Var i hvertfall slik dei gjore på ein bil til en kompis og resultatet var no bra d.

Men sidan du skal sikkert gjere det sjølv blir det vel kanskje litt drastiske tiltak :)

 

Helsing Ingvar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at enkelte lakkverksteder har slikt utstyr for å lage en oppskrift på fargen, men det er temmelig dyrt. Delfingrå er ikke så dumt forslag, men det kunne også ligne litt på Nimbusgrå. Dersom fargen stemmer med chassinummeret er det greit. Hvis ikke bør du ta kontakt med en lakkleverandør (f.eks. Spies Hecker - 22 08 79 00) og spørre etter en tekniker og forklare problemet ditt. Jeg har alltid fått god service der når jeg har ringt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å se ut fra bildet, men i og med at den kanskje er omlakkert i annen farge, så kan det være at det er brukt en nyere farge? Jeg synes den fargen ligner litt på Delfingrå??

 

Hvis det er originalfargen fra den 200'n som er brukt, så har du kanskje chassisnummer på den, så kan jeg prøve å finne den på Mnet?

¨

Dette er nok originalfargen. Jeg kan ikke se antydning noen steder til at den har hatt en annen farge, har vært høyt, lavt og dypt. Bilen har heller ikke vært ombygget selv om det står det i vognkortet.

Det originale chassienummeret er: WAUZZZ442LN050815

Er Mnet et register alle har tilgang til?

Fargen er veldig blå til å hete delfingrå???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.