Koblingskjema, ledningsnett?(Golf II 1.8 Monojet)

Anbefalte innlegg

Hei.

1: Lurer først på hvor jeg kan få tak i koblingsskjema til Golf 91 mod1,8 Monopoint? Over internett???

2: Også lurer jeg på om det er forvarming på G60? Så på det gamle ledningsnettet og der satt det et relè helt framme i boksen... Det sa de var til forvarminga på bensinen. På det nye nettet er det en lignende stikker, men satt ingen relè. Også visste ikke vw verkstedet hva det var til. Noen som hvet?

Er den til overs?

Trenger all hjelp :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips: Legg inn i overskriften på posten din til hvilken bil og type dette gjelder.

Da skal du nok se du får svar fra de som vet dette... :)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

1: Lurer først på hvor jeg kan få tak i koblingsskjema til Golf 91 mod1,8 Monopoint? Over internett???

2: Også lurer jeg på om det er forvarming på G60? Så på det gamle ledningsnettet og der satt det et relè helt framme i boksen... Det sa de var til forvarminga på bensinen. På det nye nettet er det en lignende stikker, men satt ingen relè. Også visste ikke vw verkstedet hva det var til. Noen som hvet?

Er den til overs?

Trenger all hjelp :tilber:

http://www.volkswagen.msk.ru kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Takk for hjelp... Var litt greskt for meg på de sidene der. Men tror jeg fant noe som kan være til hjelp...

Mvh

Eirik Andrè

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som hvet hva denne er til? På det gamle nettet satt det et rele til forvarminga av bensinen. Men fått vite at man ikke trenger forvarming på G60. Men er dette til forvarming på G60??

Kopi av DSC00186.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som hvet? Virker som det er mer enn bare forvarminga på G60? Har desverre ingen andre som kan hjelpe meg med det/gidder hjelpe meg med det... Det som er på bilde er hvertfall fra motor og inn på sikringsboksen!!!!!

Takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anyone?

Rolig... Det ordner seg... :)

Det bildet var ikke godt på denne råtass PC'n anno 19-stein-og-sprettert. Kan ikke se om den er firkantet avlang eller halv rund.

Men er den firkantet er det rele. Avlang til sikringsboksen. Halv rund til ratt stammen..

Hvis du finner nummerene på kontakten... 30 15 87 58 osv kan en finne det i strøm skjema /@ ASLE.

Send mail eller ring hvis det haster. Forums kan ta tid ser du....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolig... Det ordner seg... :)

Det bildet var ikke godt på denne råtass PC'n anno 19-stein-og-sprettert. Kan ikke se om den er firkantet avlang eller halv rund.

Men er den firkantet er det rele. Avlang til sikringsboksen. Halv rund til ratt stammen..

Hvis du finner nummerene på kontakten... 30 15 87 58 osv kan en finne det i strøm skjema /@ ASLE.

Send mail eller ring hvis det haster. Forums kan ta tid ser du....

Jaaaaaaaa... :) Sendt deg en mail jeg. Takk til deg :) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaaaaaaaa... :) Sendt deg en mail jeg. Takk til deg :) :)

Bor du jævla langt unna eller, ikke kommet noe mail her enda....? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor du jævla langt unna eller, ikke kommet noe mail her enda....? :)

Hehe, et dodt stykke. Hmm. Sendte den til erlend@volksport.no Eneste jeg har. Var det ikke riktig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, et dodt stykke. Hmm. Sendte den til erlend@volksport.no Eneste jeg har. Var det ikke riktig?
Riktig adr men jeg har ikke fått noe... Prøv igjen... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig adr men jeg har ikke fått noe... Prøv igjen... :)

Sendte deg en til i går... håper den kom igjennom :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte deg en til i går... håper den kom igjennom :)

Njet... Hva er din mail adr? Send meg en PM med din så ser vi hva vi får til...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.