#1 Skrevet April 11, 2004 Opprinnelig postet av ståle tufte sivertsen joooohoooo......streetshow = riskoker messe:D Hørt rykter fra Skien nå at det blir streetshow 29mai på stevneplassen. Stemmer det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2004 Ryktene dinne stemmer de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2004 Litt kjipt for min del:( For samme helgen blir det Cartease 28-30 mai her borte. Men ellers skulle jeg ha tatt turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2004 Blir samme helgen det.:mad: Men så har du jo Drammen 1 mai. kan bli gøy det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2004 si ifra hvis du vil låne jettan innover da Chris;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2004 Opprinnelig postet av ståle tufte sivertsen si ifra hvis du vil låne jettan innover da Chris;) Hehe. trenger ikke det nå som jeg har fått bilen min igjen:) bare jeg får de nye felgene så er jeg klar for drammens turen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2004 nye felger?få høre:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2004 Felgene er best for lenge siden, men har ikke hatt dekk. Er nye RS4 18"x 8,5" med 235/40-18 dekk på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2004 heftig!grattis;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Blir samme helgen det.:mad: Men så har du jo Drammen 1 mai. kan bli gøy det også Når hadde folket tenkt å kjører innover den dagen? Kunne evt ha tatt følge med dere. Hvis jeg skal ditt, så sover jeg over i Skien fra fredag til lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 11, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Når hadde folket tenkt å kjører innover den dagen? Kunne evt ha tatt følge med dere. Hvis jeg skal ditt, så sover jeg over i Skien fra fredag til lørdag. Blir vel sånn i 7-8 tiden tenker jeg....ikke helt klarjort enda... Blir en kollone som startet i KR. sand kl 05.00 og går videre oppover langs E18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...