Sjekklampe Airbag Audi 80 B4

Anbefalte innlegg

På Audi 80 B4 er det en sjekklampe for Airbag ved oppstart, denne lyser et par tre sekunder etter start og slukkes så, men hos en kamerat byttet vi batteri og etterpå ville ikke lampen slukke, så derfor lurer jeg på om dette må nullstilles/resettes i Vagcom? Dette har skjedd en gang før, da i forbindelse med at vi skrudde av plusspolen, men lyset var slukket etter bilen kom fra service..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet? : klø :

Jeg har hatt airbag lampe som lyser på 80 b4, var på møller og fikk nullet feilkode og da slukket lampa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt airbag lampe som lyser på 80 b4, var på møller og fikk nullet feilkode og da slukket lampa.

 

Ok, takker, skal sjekke det ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må inn på verksted å slette feillager.Det er ein del av service vi tar på merkeverksted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tilgang på Würth sitt diagnose program; WoW.. Kan fikse det meste derifra tror jeg, klarte å stoppe motoren på min bil fra laptopen ivertfall da jeg testet : smil :

 

Takker for all hjelp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.