#1 Skrevet November 9, 2005 Er det noen som vet hvordan man kan slette serviceindikatoren i Passat 1,9 tdi '02-mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2005 Prøv en av disse...er ikke sikkert det fungerer på 3BG http://home.online.no/~c-johns2/Tech%20Files/Reset%20Oil%20Counter.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2005 Det funka så det suste, 1000takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2005 bare hyggelig det. Men det var en 3BG den bilen? bare så jeg vet det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2005 Vær obs på at hvis du kjører på såkalt longlife service og sletter indikatoren på den måten, vil denne automatisk stille seg om til tid og kilometer avhengig service. Den vil altså varsle etter 15 000 km. Du må evt ta en tur til vag/møller å få justert den om igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2005 evt. stille dette med VAG-COM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2005 Takk for det tipset også! Hakke peiling på hva Passaten heter, men det er 02 modellår, den faceliftgreia m 30t km serviceintervaller. Eeeh, var det forståelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2005 Takk for det tipset også! Hakke peiling på hva Passaten heter, men det er 02 modellår, den faceliftgreia m 30t km serviceintervaller. Eeeh, var det forståelig? Yes....da har du 3BG chassi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 11, 2005 Hvis du kan kjøre opp til 30000 km pr service har du longlife service også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 11, 2005 Hvis du kan kjøre opp til 30000 km pr service har du longlife service også. Er klar over det, men jeg kjører IKKE 30000 km på olja. Det er dobbelt av hva som er tillatt i min psyke Men det var først nå den service-greia kom fram. Takk for alle råd og tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 11, 2005 Du kan selv bestemme når varslinga skal komme. Min skal komme hver 15k men har justert den til at den skal komme hver 6k. Men dette må gjøres med vag-com første gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...