#1 Skrevet November 9, 2005 hvordan får man av den 22mm mutteren i toppen av demperen, finnes det verktøy å få kjøpt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2005 hvordan får man av den 22mm mutteren i toppen av demperen, finnes det verktøy å få kjøpt?? Hva med 22mm kopp og en muttertrekker da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2005 Du må holde igjen i senter på skruen med en umbraco. Jeg pleier å bruke en fastnøkkel med bøy på slik at den kommer nedi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2005 Du må holde igjen i senter på skruen med en umbraco. Jeg pleier å bruke en fastnøkkel med bøy på slik at den kommer nedi. det pleier jeg også, men går ikke på denne golf2 iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2005 22mm pipe med rørtang til å dra rundt + umbrako til å holde igjen.. Ellers funker muttertrekker vanligvis.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2005 Her skal du få et forslag til: Slip 22mm pipa di flat på to sider, slik at du kan holde den igjen med en skiftenøkkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2005 jeg har kun brukt en karaftig mutter trekker og 22mm pipe og det har funka fint hver gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2005 Blir det "fast" nok med å skru igjen med muttertrekker og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 9, 2005 Om du skal prøve med muttertrekker - prøv før du jekker opp bilen ... litt mer press på da slik at den ikke begynner å gå rundt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 9, 2005 Blir det "fast" nok med å skru igjen med muttertrekker og? blitt bra de jeg har gjort det på i hvertfall men har ikke skrudd til i toppen før bilen står på hjula igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 10, 2005 Muttertrekker og 22 mm er tingen. Den lille "mutteren" som holder igjen fjærbenslageret får man et sett med på Biltema som koster under hundrelappen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 11, 2005 Dersom du ikke har tilgang på muttertrekker...(ikke alle som har det..!!) er det hêlt klart enklest å slipe til ei pipe og holde denne med skiftenøkkel slik en over her har beskrevet.....(har gjort dette selv flere ganger) Da får du også dratt det til med skikkelig muskelkraft.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...