#1 Skrevet November 9, 2005 Slik ser ein 200 20v tq med ca400hk ut når den skulle prøve ein litt for krapp sving i 200km/t.... Noen som har flere "uheldige" bilder?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2005 Et par bilder av en ikke VAG jeg hadde i 1996-97, Ble kondemnert etter et "lite" møte med en mercedes E-klasse i 60 km/t. (traff E-klassen i siden midt på b-stolpen + framdør, bakdør og bakhjulet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2005 Et bildet av golfen jeg hadde i 2002-04 etter å ha fått en gipsplate på tvers i fronten i 90 km/t på E18, ble bare små skader som kostet den nette sum av 700.- + vask av bilen. Legger også inn et bildet av en LT pappa har som drosje etter at den ble presset av veien og inn i et tre av en dust som ikke så han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2005 Resultatet av at jeg ikke fulgte med: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2005 bilde av gamle bilen min,traff en sierra bakfra i 60-70 km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2005 Dro s2en min av veien i ein sving og traff en fjellskråning og gitt rundt x antall ganger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2005 Dro s2en min av veien i ein sving og traff en fjellskråning og gitt rundt x antall ganger.. Dette kan man nesten kalle delebil!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2005 kan ikke unge herr Sveian legge inn bilde av en utflukt i hagen til naboen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 9, 2005 golf cupe??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 9, 2005 Å I SATAN det bakhjulet var langt opp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 10, 2005 Sånn ble min forrige a4 etter å ha blitt påkjørt å stoppa i et tre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 10, 2005 ett par til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 10, 2005 Foreløping min styggeste: Det var en dust som ikke gadd å se i speilet før han rygga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 10, 2005 Audi A8 etter møte med buss... Venstre foran Dører og b-stolpe borte. Platene i ruta er deler av fronten/skjermen på bussen. Englevakt? Bilen gikk faktisk å starte slik den ser ut her, og med "litt" jobb kjørte Egil (es-tuning) den ut av garasjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 10, 2005 Dette var min siste tur med godbilen. Snurr og baklengs inn i en stolpe. Ca 60km/t. 122 000,- i skader. Hele bilen var banan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 10, 2005 Audi A8 etter møte med buss... Bilen gikk faktisk å starte slik den ser ut her, og med "litt" jobb kjørte Egil (es-tuning) den ut av garasjen... Å fyttikatta den var knust!!!! Englevakt er vel et mildt uttrykk der vil jeg påstå. A8en til din bestefar eller?? Hvordan i all verden skjedde det der ?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 10, 2005 Legger ut noen bilder av den gamle bilen min, det var han som kjøpte den hos meg som kolliderte/krasjet. Politiets og Biltilsynets etterforskere fant ut at at han hadde 180-200km/t da det smalt... Gjøran overlevde ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 11, 2005 noen til. Den sneiet først en Volvo V40(hjemmehjelpen, de skulle egentlig kjøre Kangoo) bilen gikk så opp i lufta før den traff fjellet 60-70meter lengre fram. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 11, 2005 Trist å høre:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 11, 2005 siste...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 11, 2005 Å fyttikatta den var knust!!!! Englevakt er vel et mildt uttrykk der vil jeg påstå. A8en til din bestefar eller?? Hvordan i all verden skjedde det der ?????? Bestefars gamle ja (kjører 2001 3,3tdi nå..). Bussen låste opp hjulene, kom over i feil fil og traff a8'n ca 40 meter før den skulle inn i en 90-graders sving. Førerdøra havnet under hjulet på bussen og fungerte som en slags ski/meie. Bilen ble presset inn i autovernet og ført bakover ca 50 meter (tilbake til svingen den kom fra) og autovernet i svingen ble presset 5-6meter utover. Hadde det gitt mer etter ville både buss og bil havnet i en bratt skråning med tett skog...englevakt er vel et mildt uttrykk ja. Maradonna snakket om Guds hånd, jeg vil tro noe slikt spillte en rolle her også...(Han ble skrevet ut etter to netter på sykehuset btw, men det var mm om å gjøre før utfallet ville blitt tragisk). Kjedelig med Gjøran, Morten, men slike hastigheter det var snakk om kan ikke unnskyldes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 11, 2005 Kjedelig med Gjøran, Morten, men slike hastigheter det var snakk om kan ikke unnskyldes... Nei det er nok ikke tvil hvor skylda lå. Men uansett er en dødsulykke tragisk, samt en tankevekker for som blir "igjen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 11, 2005 Sånn så Passaten min ut etter et ublidt møte med en Subaru Justy..(skremmende hvor lite skader det var på Just¨'en da, men det var Passaten som tok unna for energien i kollisjonen og fikk hele støyten.... Det gikk heldigvis bra med alle :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 11, 2005 Innlegg slettet for å være ærlig så synes jeg det er bra det blir sagt, som en tankevekker til alle de tullingene vi har i trafikken!.. greit en bil tåler litt. men i 200+ så er den som sølvpapir.. oppmuntrer til å fortsette og legge ut bilder og skrive hvordan og hvorfor det skjedde jeg! som en tankevekker til alle oss der ute i trafikken.. Det som skjer med en fører gir jeg blanke i så lenge fører har all skyld. er de uskyldige tankene mine går til! Noen innsigelser på dette kan tas via PM, ønsker ikke å starte en diskusjon om dette! Mvh Dan Stamnes 21 år (fortsatt våt bak øra når jeg kjører bil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 11, 2005 Hadde et "lite" uhel jeg og ..Skulle teste S2 hvordan den var i svingene om den virkelig hang så godt som dem sa ....Men det var før jeg viste at en Toyota Hiace kom andre veien midt i veien ,,,Trort jeg?? s2kræsj.bmp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...