Anbefalte innlegg

kan ikke unge herr Sveian legge inn bilde av en utflukt i hagen til naboen da? :o:rolleye:

Hehe.. Er jo Ole sin bil det nå! :fy::P

Det er jo uansett ikke noen spennende bilder akkurat, det gikk jo forholdsvis bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg kræsja en VW Golf 2,9 Vr6

Tror den røde bilen brøt vikeplikten...

krasj1.jpg

krasj2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg kræsja en VW Golf 2,9 Vr6

Tror den røde bilen brøt vikeplikten...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SLik så Sciroccoen min ut etter at madamen fikk en A6 99. i frintetn i 80km/t

skade2.jpg

skade.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er av en CRX jeg hadde, var på vei til Gatebil Sept 2003, kom så langt som til sollihøgda nær oslo.

Der kom er sving brått på i regnværet og gikk sidelengs nedover en sving, først gjennom en stolpe, så rundt i autovern og over igjen i grøfta.

Bilen var smadra i alle ender og under.

-Hadde to kasser pils baki som fløy alle veier, TIPP hva politiet spurte om da det stinket pils da? haha.

-Det utrolige var at Hafslund var på plass og sjekket lyslinja vi kappa etter fem min, tok politi og ambulanse 15min, godt vi ikke var skadet da...

crx1.JPG

crx2.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er stolpen og bilen rett før vi reiste... Jaja, var jo bare en honda!:)

crx3.JPG

crx4.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle bilen til en kamerat av meg..2-3mn etter han hadde solgt den greide "idioten" å kjøre ut å vrake den..

bilde_09.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bare gi alle en tankevekker om fart og bilkjøring.

http://www.home.no/simcity4you/ulykken.html

På linken ser dere bilder av en BMW 3 serie som kom for fort inn en sving, mistet kontrollen og havnet i ett brukar og ble slengt tilbake i autovernet helt på andre siden av vegen.

Denne ulykken kostet 2 av mine bedre bekjente livet, og en ligger på sykehus enda med alvorlige skader. Den siste personen i ulykken kom uskadd i fra det.

Hastigheten var veldig høy, så venligst respekter slike hastigheter fremover.

Må man kjøre fort, gjør det ihvertfall alene og ved trygge omgivelser!

MVH

Brede Johansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en veldig god kompis som døde i fjor i en bilulykke.

Her er artikler fra VG og Harstad Tidende. Bilder av bilen er ikke å oppdrive.

Gutten som døde, har en lillesøster som sitter igjen med endel spørsmål!

http://www.ht.no/incoming/article6642.ece

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=250271

Da brannvesnet kom til ulykkestedet gikk faren til johnny ned for å se (uvitende om at det var hans egen sønn som var der nede..) resten gidder jeg ikke å skrive..

Moralen er, kjør pent.. Og husk på hvor fort sånne her ting skjer..

Håper ikke jeg ødela tråden nå da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en kompis jeg også som kom i stor fart, over på feil side av veien og rett i en annen bil.. Han overlevde desverre ikke..

har lest om desse ulykkene som nevnt oven.. Triste greier.. Fikk meg til å sjønne at en bør kjøre med måte..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er den gamle asconaen min, som jeg knerta 500m hjemmefra. Det ene bildet viser omtrent hvor jeg kjørte ut, like nedenfor "humpen" liksom.

Jeg la meg fint inn i svingen med rimelig brukbar fart, idet svingen rettet seg ut. Jeg derimot fullførte svingen: bh :

Edit; Kom forøvrig til meg selv liggende i hattehylla. Tror det hadde gått verre hvis jeg hadde hatt sikkerhetsbeltet på...

007.JPG

008.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her er en av brodern's nybyggede biler. Denne varte overraskende lenge til han å være, nesten 2 mnd: smil : (dere skulle sett VR6'en hans...)

Legg merke til telefonstolpen, som praktisk talt ble kappet i to 4m over bakken! Denne ulykka førte med seg ca 15 beinbrudd, bla flere i ryggen og nakken, begge armene, kravebein, skulder osv

zoom.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.