#1 Skrevet November 9, 2005 Er det noen som har erfaring med dette,,,,??? Lovlighet osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2005 Er det noen som har erfaring med dette,,,,??? Lovlighet osv Jeg skjønner hva du mener men har du link til noen kit? Tviler vell på at onkel blå etc liker at du driver å dusjer ut lystgass vell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2005 Har kjørt med lystgass 10 år på strippen vel å merke . Skjønner ikke vitsen m å purge for annet enn å lufte for å ha gassen i flytende form nærmest solenoiden føre start. Gassen skal inn i motoren . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2005 ligger vel litt i tittelen på tråden: "Show" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2005 ligger vel litt i tittelen på tråden: "Show" Ganske rigtig skal ikke koble opp mot motoren men kun for show Dette er link til ett sett, er egentlig på jakt etter det settet de har i 2F2F film 2 http://www.zex.com/Base/Video/ZexMachineGunPurgeKitWEB1.wmv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2005 Ville vel kanske finni en annen gass å blåse ut i løse lufta. Kullsyre, oxygen, eller noe annet gøy som kanskje er litt enklere og billigere å få tak i og som ordensmakten kanskje ikke vil finne så støtende..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2005 Ville vel kanske finni en annen gass å blåse ut i løse lufta. Kullsyre, oxygen, eller noe annet gøy som kanskje er litt enklere og billigere å få tak i og som ordensmakten kanskje ikke vil finne så støtende..... Kan det fungere med ren luft slik jeg dykker med??? 21%Oxygen+69%nitrogen Ellers har jeg funner Co2 Co2 og oxygen er også dyrt og oxygen kan være farli(explosivt) det er jo nesten bedre enn NOS,, som er utblandet oxygen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 10, 2005 Kan det fungere med ren luft slik jeg dykker med??? 21%Oxygen+69%nitrogenEllers har jeg funner Co2 Co2 og oxygen er også dyrt og oxygen kan være farli(explosivt) det er jo nesten bedre enn NOS,, som er utblandet oxygen Oksygen har den samme fine fargen når den er komprimert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...