#1 Skrevet November 9, 2005 Tenkte jeg skulle legge opp en tråd med bilde fra herjing med bilspill Lekte meg litt med en RS2 på MB world racing.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2005 Drifting er gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2005 MB world racing?.. Til PC eller? så kult ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2005 Drifting er gøy WOW!!! Det var 1stk LAV Audi!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2006 MB world racing?..Til PC eller? så kult ut. Spillet heter Merchedes Benz world racing ja, er til PC Du finner masse biler på nettet som du kan legge inn, og program for å justere dekkvinkler, fjæring, motorytelse og diverse Ytelse på MTM RS2'en min er 650 hp og 800 Nm hadde ikke hatt noe imot å hatt den ytelsen på S2'en min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2006 brooom brooom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2006 Er dette PC-spill? Har ca null peiling på spill, men kunne tenkt meg ett spill, må selfølgelig kunne kjøre VAG! Tips? Ser jo at det er av interesse dette spillet da.... (hvis det er samme spill dere poster bilder ifra da.) Mulig å laste ned? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 29, 2006 Er dette PC-spill? Har ca null peiling på spill, men kunne tenkt meg ett spill, må selfølgelig kunne kjøre VAG! Tips? Ser jo at det er av interesse dette spillet da.... (hvis det er samme spill dere poster bilder ifra da.) Mulig å laste ned? Det har blitt posta fra et pc spill også et ps2 spill. Det er grand Turismo 4 på ps2. alle bildene utenom rs2en er fra Grand turismo 4. Også MB World Racing er fult mulig og laste ned fra nettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...