#1 Skrevet November 10, 2005 Er det noen som har en svak anelse på hva ny airbag til dette rattet vil koste? Har kommet over dette på Ebay og vurderer sterkt å bytte ratt. Airbaggen fra det rattet jeg har i dag passer vell ikke over siden den er pakket og formet til et 4 ekers ratt og det nye er 3 ekers med forskjell på fasongen der airbaggen skal ligge. Takker på forhånd for alle svar som kan hjelpe meg Delenummeret på rattet er: 8P0 419 091 BD 8UD ( 305 4649 99165-AA) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2005 Er ikke helt sikker på om jeg fant riktig airbag i familiealbumet, men den jeg tror det er koster 6104 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2005 Dette rattet er vel også til ny A3, tviler vel på om det passer verken Touran eller forrige A3.(vet ikke hvilken bil du hadde tenkt å ha det i) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2005 Fikk tilslutt pris fra Møller og det var ikke mindre en 5821.- Fant også ut at det er forskjellige rattstammer på A3 8L og A3 8P. KLarer nok å kjøre med det vanlige 4 ekersrattet når airbaggen koster nesten 6 høvdinger + rattet som ville kostet ca 1500.- + mva. Men takk for hjelpen begge to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...