#1 Skrevet November 10, 2005 Hei. Etter å ha fulgt med på forumet over lengre tid har jeg endelig klart å melde meg inn Jeg heter Ruben Hodnekvam er 18 år og kommer fra Lindås (ca 1 time utenfor Bergen) og flyttet til Porsgrunn for ca 2 mnd siden. Jobber for tiden som lærling i Yara Porsgrunn. Kjører en 1990 Golf GL uten noen spesielle modifikasjoner. Håper jeg kan bidra aktivt på treff o.l , og møte mange nye folk. Bilde av bilen kommer litt senere i dag siden jeg ikke får lastet opp noe her ifra jobben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2005 Velkommen i klubben og lokallaget. Se gjerne egen post når og hvor vi har møte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2005 Velkommen så mye skal du være! Bare og kømme på lokallags møtene vettø så blir du kjent med noen fra telemark Lokallag=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2005 Velkommen til klubben Finner ikke bedre klubb enn detta asså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2005 Velkommen skal du være ja! Håper å se deg på lokallagsmøte den 30/11/05 Og du må gjerne være med Telemarks PUB kveld som er neste Fredag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2005 VÆLKOMEN SKA DU VARA ! stadig fler å fler nå.... Pettersson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2005 Takker! Ja godt mulig at jeg tar turen, må først finne ut om det ikke kræsjer med noe annet. (jobb eller lignende). Men blir nok arti å møte nye folk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...