#1 Skrevet November 10, 2005 Siden jeg da har fått en Gratulasjon på PM så kan jeg vel like gjerne legge det inn her..... For de som ikke helt skjønner det, så er jeg da 24 år i dag gitt.... Grattis til meg ! (hehe) T. Pettersson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2005 :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2005 Grattis da pjokken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2005 Jo, gratulerer så mye me dagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2005 sendte deg en sms idag t morran, men du svarte aldri.. Men hvertfall! Gratulerer så mye med dagen Thommy gutten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2005 Grattis med dagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2005 Gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2005 Gratulerer med dagen ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...