Vann i bagasjen. Audi 90 q -88 modell

Anbefalte innlegg

Jeg så i dag til min store fortvilelse at det var fult av vann i bagasjen på bilen min, også begynner den det å ruste litt i reservehjuls brønnen og på motsatt side. Er det noen som har noe erfaring med dette, hvordan forhindre dette? Var litt kjipt dette her, basskasse min er blitt ødelagt +++

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff dette har jeg hatt på min også. Fant lekkasje i klipsene til dekslene bak på c-stolpen og skruene til bagasjelokk-hengslene,men det var fortsatt litt ennå før jeg demonterte bilen. Får håpe det blir tett nå... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme problemet her også. : mad :

Jeg vet ikke helt hvor det kommer inn, men en plass med meg, er den ventileringen på venstre siden.

Har hatt på ny gummi der, men vet ikke helt hvordan det skal være.. : klø :

Kan det være der med deg også?? :confused:

 

ventilasjon.jpg

mvh Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sliter også med eksos i bilen.... men vannproblemet er helt klart størst på høyre side sett bakfra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vannet kan trenge inn pga morkne pakninger rundt blinklyset, gjennom hullene der festebrakettene til bakfangeren er, og dersom det ikke er tett mellom lufteluka og karosseriet (på venstre side). Stripp ned bagasjerommet, gjør det helt tørt, lukk igjen, ta frem vannslangen la vannet renne rundt nevnte plasser, så ser man gjerne om det har rent inn noen plass. Pakning på tube (til fettpresse) fikser disse problemene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har også lekkasje, servopumpa har vann rundt seg når det er skikkelig mye regn .....pumpa bader jo nesten i vann

 

det med eksosen i bilen.....hadde en sierra før , det trakk veldig mye inn gjennom bagasjen på den å jeg hadde hull i potta å endestykket på eksospotta som skal lede eksosen bak bilen var borte så det trakk en god del eksos inn i bilen når jeg hadde vinduene åpne, var helt for jævlig, måtte prioritere enten å ha vinduene oppe å kveles i eksos eller å ha vinduene igjen å kveles av varme.....

bytta bakre del på potta å jeg fikk ikke eksos inn selv om det trakk baki.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.