#1 Skrevet November 10, 2005 Har tengt litt på å bytte frontfanger på min avant (97). Det går vell bra å kun bytte til rs4 front uten alt dilldall bak og sideskjørt? Noen som har bilder av en avant med kun rs4 front. Hvor anbefales det å kjøpe? Med god passform og billig(kanskje en vanskelig kombo) .. Ser de har på maxam tuning til 3499,- noen som har testa de ut ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2005 Går fint å bytte bare fronten, men ser litt rart ut hvis bilen blir mye lavere framme enn sidene og bak. RS fangeren bygger vel bra mye mer ned enn org. fangeren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2005 Det går nok helt bra, men min personlige mening er at det ser veldig rart ut med en diger frontfanger med riller, som er hel-lakkert og hele pakka, mens resten av bilen blir høyere og har kanskje til og med ulakkerte kanaler på sidene og bak.. Kommer til å se litt feildimensjonert ut. Synes jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2005 NBS har salg på diverse fangera har eg sett.. http://www.norskbildelesenter.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...