#1 Skrevet November 10, 2005 Synes det ligner en A4 men på siden står det at det er en A6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2005 Eller hva med en litt fet ekslusiv A8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2005 Prøv noe nytt på din a4!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2005 Likte helt klart post 2 best! Den var bare helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2005 a8`en var tøff. det andre så bare helt tullete ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2005 Den første audi'en/A6 var fet bygd. Alltids noe å utsette uansett, Så eneste jeg ville ha gjordt hvis det var min var å gjøre et eller annet med grillen. Ellers så det det bra. Men det må jo sies at man kjøper ikke en sånn bil hvis man ikke vil ha oppmerksomhet og skille seg ut. For originalt er kjedeligt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 12, 2005 En sånn A8 kunne jeg godt tenke meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 12, 2005 røffrøff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 12, 2005 Ser ut som en eksakt replica av en elendig bildemanipulering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 14, 2005 greit at folk skal style biler litt mer spesielt og "street extreme", men hvorfor i alle dager MÅ VW/Audi eiere i denne sjangeren ha M3 skjørt? Sårer sikkert noen andre her, men jeg synes det ser forj*vlig ut Se på A8en! Er jo ingen linjer der som matcher Bayer-schwungen på kanalene!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 14, 2005 greit at folk skal style biler litt mer spesielt og "street extreme", menhvorfor i alle dager MÅ VW/Audi eiere i denne sjangeren ha M3 skjørt? Sårer sikkert noen andre her, men jeg synes det ser forj*vlig ut Se på A8en! Er jo ingen linjer der som matcher Bayer-schwungen på kanalene!! faktisk en kritik som ikke var helt bak mål! forferdelige skjørt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 23, 2005 kunne godt blitt glodd på i en av disse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...