Anbefalte innlegg

Heisan,

 

Har en Audi A4 Avant 1.9TDI (8E)

Nor jeg slipper opp clutchen så kommer det en slags "svak" slurelyd som begynner å irritere meg noe grusomt! : bh :

 

noen her inne som har noen formening om hva som er galt/holder på ryke?

 

 

takker for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utslitt clutch kanskje? : rolleyes

 

Jeg har TS-Racing chip i bilen nå og ved pådrag rister bilen litt (ikke mye)

 

hvis det har seg sånn at jeg trenger å bytte clutch snart så vil jeg kjøpe en kraftigere en den orginale som sitter der nå, er det noen somvet hvilken clutch jeg kan bruke/kjøpe og hvor den eventuelt er "billigst" ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skjekket dette nærmere nå og funnet ut at det har ikke noe med clutch`en å gjøre!

Lyden kommer rett og slett når gasspedalen slippes opp : bh :

Noen som vet hva det kan være?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eksos anlegg som ligger å dunker inntil noe?

Blir lyden borte når du tar inn clutchen?

Hvis så, så er det utløser lagret ditt.

For å bytte det, må hele clutch hel.... av:) Og da bytter man jo til oppgraderibgs clutch ja:) Masse firmer som har dette. Søke litt rundt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eksos anlegg som ligger å dunker inntil noe?

Blir lyden borte når du tar inn clutchen?

Hvis så, så er det utløser lagret ditt.

For å bytte det, må hele clutch hel.... av:) Og da bytter man jo til oppgraderibgs clutch ja:) Masse firmer som har dette. Søke litt rundt.

 

 

Var hos et Audi verksted igår og hørte og de mente at det var turboen som ladet trykk som laget denne lyden : eek :

 

Merkelig den plutelig har kommet nå og ikke var der før : gråter :

 

det har som sagt ingenting med clutchen å gjøre men jeg personlig mener at lyden kommer fra høyre forhjul : bh :

 

bah! hater lyder som ikke skal være der!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hos et Audi verksted igår og hørte og de mente at det var turboen som ladet trykk som laget denne lyden : eek :

 

Merkelig den plutelig har kommet nå og ikke var der før : gråter :

 

det har som sagt ingenting med clutchen å gjøre men jeg personlig mener at lyden kommer fra høyre forhjul : bh :

 

bah! hater lyder som ikke skal være der!!

 

Har selv hatt denne lyden på min bil 1.8T (8E). Ja, det hørtes ut som om det kom fra høyre side på bilen. På verkstedet sa de også at det var turboen som lagde denne lyden. Jeg fikk byttet dumpvalve ventil på bilen og da forsvant lyden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har TS-Racing chip i bilen nå og ved pådrag rister bilen litt (ikke mye)

 

hvis det har seg sånn at jeg trenger å bytte clutch snart så vil jeg kjøpe en kraftigere en den orginale som sitter der nå, er det noen somvet hvilken clutch jeg kan bruke/kjøpe og hvor den eventuelt er "billigst" ?

 

Interesant, for jeg fikk også denne lyden etter at jeg chippet bilen hos TS-Racing. Og ved tomgang, er det av og til risting i bilen/motoren som er påfallende merkbart.

 

Jeg tror det er den nye programvaren fra TS som har medført dette, siden dette er høyere verdier på det meste for å få ut de ekstra hk fra motoren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.