#1 Skrevet November 10, 2005 Noen andre som har testa ut Agip olja?? har selv prøvd denne på bilen min, og synes motoren går mye penere på tomgang og under pådrag, faktisk første gang jeg har lagdt merke til noe sånt ved motorolja skift Noen andre med erfaringer md Agip?? Ps skaffer også til god pris til medlemer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2005 Noen andre som har testa ut Agip olja?? har selv prøvd denne på bilen min, og synes motoren går mye penere på tomgang og under pådrag, faktisk første gang jeg har lagdt merke til noe sånt ved motorolja skift Noen andre med erfaringer md Agip?? Ps skaffer også til god pris til medlemer Hva olje er det du kjøre på? Prøvde en på 80 quttroen 2,3 men var ikke noe markbar forskjel der, husker ikke hva den agrip oljen spec. var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2005 Meget bra Olje Ring meg så kan vi ordne bra pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...