#1 Skrevet November 11, 2005 Kjøpte meg noen asa is1 felger å når jeg skal bytte dekk får jeg ikke av de plast deksla som skjuler hjulboltene... er en skrue på de deksla som er fem kanter og har en spiss pinne stikkende litt ut i midten av senteret....er dette noen spesial nøkkel jeg trenger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2005 Torx-nøkkel. Vanlig verktøy, Selges i alle verktøybutikker. Er du heldig så har dem bitssett på rema med torx... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2005 Umbraco er du er ute etter tenker jeg. selges over alt nesten. flere butikker har billig sett. mvh Tom Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2005 hmmm har prøvd med alle umbraco jeg finner men får ikke det av.....ringte sharif, de sa jeg bare skulle vippe av dekselet, men det hørtes nå rart ut, får det ikke vippa av eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2005 Hvis du setter et bredt flatjern i skruen, så får du vel tak - slik at du får skrudd den opp ? Gjorde dette på mine felger, riktignokk ikke ASA da. Men utfra beskrivelsen din hørtes de ganske like ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2005 Høres vel ut som du må ha en umbrako med hull i midten slik at den passer.. Det er jo å få tak i men det selges jo ikke over alt da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2005 Har du bilde av dekselet? Et bilde sier mer enn 1000 ord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2005 Eeeh.. Verken Torx el Unbrako har fem kanter, de har seks. Så da spørs det! Finn det største skrutrekkern du har og bryt løs...EEhh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 11, 2005 hadde den samme skruen på mine gamle OZ Saturn + felger. nøkkel fikk jeg heller ikke med, men det jeg gjorde var å ta en klype tang og vri rundt med denne, funket veldig bra det selv om det blir litt skraper i bolten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 11, 2005 Har samme greia på mine hjulbolter.. 20mm kopp på skralla, og vri forsiktig ett hakk så hopper de av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 12, 2005 hehe var bare en fake skrue det der, ringte sharif å de sa jeg bare måtte vippe av dekselet å det funka flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 12, 2005 hehe faktisk, bra da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...