Spesialnøkkel for å få av deksel på felg ??

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg noen asa is1 felger å når jeg skal bytte dekk får jeg ikke av de plast deksla som skjuler hjulboltene... er en skrue på de deksla som er fem kanter og har en spiss pinne stikkende litt ut i midten av senteret....er dette noen spesial nøkkel jeg trenger ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torx-nøkkel. Vanlig verktøy, Selges i alle verktøybutikker. Er du heldig så har dem bitssett på rema med torx...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Umbraco er du er ute etter tenker jeg.

selges over alt nesten.

flere butikker har billig sett.

mvh

Tom Roger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm har prøvd med alle umbraco jeg finner men får ikke det av.....ringte sharif, de sa jeg bare skulle vippe av dekselet, men det hørtes nå rart ut, får det ikke vippa av eller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du setter et bredt flatjern i skruen, så får du vel tak - slik at du får skrudd den opp ? Gjorde dette på mine felger, riktignokk ikke ASA da. Men utfra beskrivelsen din hørtes de ganske like ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres vel ut som du må ha en umbrako med hull i midten slik at den passer.. Det er jo å få tak i men det selges jo ikke over alt da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde av dekselet?

Et bilde sier mer enn 1000 ord

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eeeh.. Verken Torx el Unbrako har fem kanter, de har seks.

Så da spørs det!

Finn det største skrutrekkern du har og bryt løs...EEhh.. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde den samme skruen på mine gamle OZ Saturn + felger. nøkkel fikk jeg heller ikke med, men det jeg gjorde var å ta en klype tang og vri rundt med denne, funket veldig bra det selv om det blir litt skraper i bolten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme greia på mine hjulbolter.. 20mm kopp på skralla, og vri forsiktig ett hakk så hopper de av :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe var bare en fake skrue det der, ringte sharif å de sa jeg bare måtte vippe av dekselet å det funka flott :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.