#1 Skrevet November 11, 2005 Fikk meg bra vinterlagring da de ringte fra den lokale V.A.G "sjappa" og spurte om jeg kunne tenke meg å ha bilen stående i deres utstilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2005 hehe, ikke ille! Men så er jo bilen helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2005 Hehe, genial plass å ha bilen stående på da.. Får håpe den ikke blir ripa opp og kladda på av klåfingra folk i løpet av vinteren vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2005 Fikk meg bra vinterlagring da de ringte fra den lokale V.A.G "sjappa" og spurte om jeg kunne tenke meg å ha bilen stående i deres utstilling. Hadde min bil fått denne konge behandlingen og vært så feeet. Så tror jeg kanskje jeg ville bedt om et lite sperre bånd rundt den.. Lite forslag bare.. Helt konge fet bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2005 Står respekt av denne ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2005 Dæven, respekt til forhandlaren då. Veit av erfaring at det er mange som snur ryggen nesten viss bilen berre har senkesett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2005 Fin den Morten Nu veit æ kor æ skal dra etter en tur i marka me støvlan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2005 Lå bak deg i Trondheim by for en stund siden;) Fet bil:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 16, 2005 Fin den Morten Nu veit æ kor æ skal dra etter en tur i marka me støvlan hehe ja d e mysje go mark der hehe Stian: var det rett før jeg ble stoppet av purken kansje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 16, 2005 Hva hadde purken å si da? Kul bil! God tur videre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 16, 2005 Hva hadde purken å si da? Kul bil! God tur videre. Jo de stoppa meg fordi jeg hadde en spessiell bil sa de,... jasså sa jeg, er nå også det blitt forbudt. fikk mangelapp på senking og felger. Er nå fikset. Ps er kommet hjem for lenge siden, drar snart nedover igjen, da uten bil, til Essen og etterpå på sponsa tur til Focal fabrikken i Lyon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 16, 2005 Tenkte mest på om de ønska deg god tur videre da... Det er vel AirBagit du har også? Har du prøvd å få det godkjent? Jeg har tatt av mitt for EU kontroll og for vinteren nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...