resirk ventil s2 vil ikke slå ut

Anbefalte innlegg

Resirk ventiln min har sluttet å virke...lyden er borte, å motoren sliter på tomgang etter pådrag. har vært av med den, men virker som alt er som det skal. sjekket vakuum slange å slangene rundt uten å finne sår/sprekker. er sikker på at det er ventilen siden det nå er bare luftfilteret som plystrer å ventilen høres ikke i det hele tatt. tomgangs problemet er likt det som oppstår med åpen ventil på 3b.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe ladetrykk da?

Kan jo hende ventilen lekker luft igjennom...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags ventil har du ?? Hvis det er org. membran-ventil kan det være mulig at membranen har revnet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe ladetrykk da?

Kan jo hende ventilen lekker luft igjennom...

jepp, ladetrykket er der fortsatt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags ventil har du ?? Hvis det er org. membran-ventil kan det være mulig at membranen har revnet.
har tenkt på det samme..orginal plastikk ventil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tenkt på det samme..orginal plastikk ventil.
Uff,få den vekk fort. Den membranen kan revne selv med en svett og sliten K24. Få på noe skikkelig med stempel istedenfor. Flower mere og er mere pålitelig. ;) Heldigvis fort gjort å sjekke om den er gåen da. To slangeklemmer og en vakum-slange

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff,få den vekk fort. Den membranen kan revne selv med en svett og sliten K24. Få på noe skikkelig med stempel istedenfor. Flower mere og er mere pålitelig. ;) Heldigvis fort gjort å sjekke om den er gåen da. To slangeklemmer og en vakum-slange
som jeg har skrev har jeg vært av med den, men alt virker å være som d skal. hvordan kan jeg se om membranen har revnet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som jeg har skrev har jeg vært av med den, men alt virker å være som d skal. hvordan kan jeg se om membranen har revnet?
Tja,du må bare prøve å se innigjennom "bunnen" på ventilen å se om du ser om den er sprukket eller revnet. Beste er vel å få lånt seg en annen å prøvd. Eller bare fleske til å kjøpe en stempel-ventil først som sist.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.