#1 Skrevet November 11, 2005 Resirk ventiln min har sluttet å virke...lyden er borte, å motoren sliter på tomgang etter pådrag. har vært av med den, men virker som alt er som det skal. sjekket vakuum slange å slangene rundt uten å finne sår/sprekker. er sikker på at det er ventilen siden det nå er bare luftfilteret som plystrer å ventilen høres ikke i det hele tatt. tomgangs problemet er likt det som oppstår med åpen ventil på 3b. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2005 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2005 Har du noe ladetrykk da? Kan jo hende ventilen lekker luft igjennom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2005 Hva slags ventil har du ?? Hvis det er org. membran-ventil kan det være mulig at membranen har revnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 13, 2005 Har du noe ladetrykk da?Kan jo hende ventilen lekker luft igjennom... jepp, ladetrykket er der fortsatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2005 Hva slags ventil har du ?? Hvis det er org. membran-ventil kan det være mulig at membranen har revnet.har tenkt på det samme..orginal plastikk ventil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 13, 2005 har tenkt på det samme..orginal plastikk ventil. Uff,få den vekk fort. Den membranen kan revne selv med en svett og sliten K24. Få på noe skikkelig med stempel istedenfor. Flower mere og er mere pålitelig. Heldigvis fort gjort å sjekke om den er gåen da. To slangeklemmer og en vakum-slange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2005 Uff,få den vekk fort. Den membranen kan revne selv med en svett og sliten K24. Få på noe skikkelig med stempel istedenfor. Flower mere og er mere pålitelig. Heldigvis fort gjort å sjekke om den er gåen da. To slangeklemmer og en vakum-slangesom jeg har skrev har jeg vært av med den, men alt virker å være som d skal. hvordan kan jeg se om membranen har revnet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2005 som jeg har skrev har jeg vært av med den, men alt virker å være som d skal. hvordan kan jeg se om membranen har revnet? Tja,du må bare prøve å se innigjennom "bunnen" på ventilen å se om du ser om den er sprukket eller revnet. Beste er vel å få lånt seg en annen å prøvd. Eller bare fleske til å kjøpe en stempel-ventil først som sist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...