#1 Skrevet November 12, 2005 Hei Må ha ett nytt venstre speil på bilen min og lurte da på et "engelsk" venstre speil, så jeg får begge de små, likt på vær side.. Noen som har no del nr eller no tips eller no om dette, eller andre forslag til speil?? MVH Kristian L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2005 søkte litt og fant denne tråden;) står en del om lite speil + delenummer link: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=27671&highlight=lite+speil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2005 Hei. Jeg har et sett M3 speil liggende (ubrukt) dersom det skulle være av interresse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2005 Hei.Jeg har et sett M3 speil liggende (ubrukt) dersom det skulle være av interresse... har du et bilde eller no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2005 har du et bilde eller no? Skal få tatt et bilde av de i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...