#1 Skrevet November 12, 2005 Noen kyndige PS-guruer som kunne tenkt å fiksa litt på disse malene av g60 skivene?? Hadde ikke skada om det stod "8V Turbo" i en slags fet skrift... Skivene skal være hvite... Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2005 Noen kyndige PS-guruer som kunne tenkt å fiksa litt på disse malene av g60 skivene?? Hadde ikke skada om det stod "8V Turbo" i en slags fet skrift...Skivene skal være hvite... Link Er det bare skriften 8V etc. du skal ha på eller er det flere designelementer du skal ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2005 Er det bare skriften 8V etc. du skal ha på eller er det flere designelementer du skal ha? Her er det bare å slippe fantasien løs, kunne kanskje hatt en VW Motorsport logo eller no også?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2005 Her er det bare å slippe fantasien løs, kunne kanskje hatt en VW Motorsport logo eller no også?? Det der er vel ikke g60 skiver er det det da? går ikke 8v motoren bare til 6000 omdr og slutter på 7000 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2005 Hmmm,nå fikk du meg til å tenke litt... Det må sjekkes opp... Mulig jeg har tatt feil mal....hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2005 Feil mal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 26, 2005 Feil mal? Jepp,riktig... Var visst 16v speedo dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 26, 2005 legger nå bare ut noe jeg laga i full fart siden du sa det var bare å slippe fantasien løs. Om det er pent eller ikke kan vel diskuteres, men litt orginalt verfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 27, 2005 Jepp,takker... Men problemet er med turtelleren da den går til 7000 på g60 og 8000 på 16vèn... Så da trenger jeg nye maler til g60 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 27, 2005 Da har jeg fått laga ny mal.... NY LINK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 27, 2005 En MEGET kjapp modifisering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 27, 2005 Har jeg nevnt jeg noe om at jeg skal ha G-lader? : klø : Uansett så tenkte jeg på noe litt mer kreativt enn det du kom med.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 27, 2005 Har jeg nevnt jeg noe om at jeg skal ha G-lader? : klø : Uansett så tenkte jeg på noe litt mer kreativt enn det du kom med.... Hehe var bare et innfall av ekstremt dårlig humor. Men jeg slapp fantasien løs ihvertfall Hvorfor ikke prøve litt selv da ?? Er jo enkelt...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 27, 2005 Mitt forslag: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 27, 2005 Noe sier meg at Andreas klikker firkanta snart..... Synes det var fint jeg Terje Andreas: en enkel sak å modde skivene i PS......dill litt selv å prøv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 27, 2005 haha...steik for en gjeng Får sette meg ned å prøve sjøl da.... Terje: Har du den VAG fonten ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 27, 2005 Jøssda, har den. Den fonten jeg har brukt her heter V-Dub: rock : og denne modden tok ca. 10 min i paint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 27, 2005 Leiter du den frem da? så sender du på msn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 28, 2005 to raske forsøk hvis noen har slike maler til Audi 100Q -86 er jeg veldig interessert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 30, 2006 Noen som har mal til 1.8 instrumentet? (220km/t og 7000rpm) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 5, 2006 n oen så har mal til audi 90 quattro 87mod? med ekstra instrumenta? viss noen kan lage noen tøffe sånne til meg så vill eg kjøpe dei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...