Vindusvisker på caddy/golf1

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg delebil i dag....

 

Vindusviskeren fungerer ikke på den...

 

Om det begynner å regne her i morgen sliter jeg med å kjøre bilen der den skal.

 

Mangler jeg noen relle her?

DSC00183.jpg

 

Forslag....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...hvis jeg husker korrekt så mangler du det meste av releer...skal vel være både blinklys- og viskerrele der i hvert fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...hvis jeg husker korrekt så mangler du det meste av releer...skal vel være både blinklys- og viskerrele der i hvert fall.

 

Stemmer nok det....

 

I den andre caddyen min er det flere releer, men den har jeg ikke tilgang til før i morgen.....

 

Blinklysrele skal jeg overleve uten, men viskerrele kan være kjekt å ha her på vestlandet;)

 

Noen i Ålesunds området som har lyst å låne meg et slikt rele en ukes tid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rele til viskere er bare for intervallstyring, viskerne skal fungere utmerket i posisjon 1 og 2 selv uten releet. Sjekk at sikringene er ok, sjekk også at tenningsbryteren er ok, da viskere, lys, varmevifte og varmetråder går på samme krets. Hvis dette er ok, så er det sikkert bryteren eller motoren som er kaputt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjemme hos meg står det en Caddy som alt virker på. Den skal ikke flytte på hybel før om 2 uker så hvis du har lyst til å låne noe er det bare å ringe meg. Tlf. nr. kan du få på PM. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rele til viskere er bare for intervallstyring, viskerne skal fungere utmerket i posisjon 1 og 2 selv uten releet. Sjekk at sikringene er ok, sjekk også at tenningsbryteren er ok, da viskere, lys, varmevifte og varmetråder går på samme krets. Hvis dette er ok, så er det sikkert bryteren eller motoren som er kaputt.

 

Ingen av de delene fungerer nei......

 

Har ikke helt troa på den bryteren må jeg si. Virker som det kun er et hakk på den.

 

 

 

Skal teste litt til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.