#1 Skrevet November 12, 2005 Hadde vært greit om folket la inn bilder av seg selv i det nye opplegget med profiler i lokallagsforumet. Tenkte det hadde vært greit så man vet hvem man snakker med her på forumet;) Siden ikke alle er like aktiv på lokallagsmøtene så er det ikke alltids lett å finne ut hvem man krangler med her inne på forumet, heh... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2005 Dette synes jeg også dere skal se å få gjort. Til og meg jeg har lagt inn bilde az!! Kom igjen folkens, lag en profil på dere selv og sett inn bilde også! Greit å vite hvem man snakker med veit dere... TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2005 Jau, tenkte det var litt greit eg. Artig med egen side!!! Smart... Diesel-Rotta™ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2005 Hvordan gjør jeg det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...