#1 Skrevet April 6, 2004 Har vært hos shariff og handlett felgpakke nå... Smør deg med tolmodighet sier jeg bare tuller ikke om det var 40-50 stk som var der for å handle så det er en del kaos, snakka med tommy shariff selv og fikk en fin pris på felger Meget fornøyd med handelen anbefaler alle å ta seg en tur dit men man bør ikke stresse da veldig mange andre også tar seg en tur dit bilder av felgene finner dere på hjemmesiden min http://privat.bluezone.no/Audi_TQ/ Under min Bil og Bilder/nye felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2004 Hei Marjus, hvor mye fikk du de felgene for? Lurte litt på de selv, men de ble jo selvfølgelig en tusing dyrere, enn det jeg hadde med meg i lommeboka!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2004 har noen sjekket ut hjemmesiden til sharif i det siste? Jeg får ikke opp noen bilder, skal ikke være hos meg det er noe galt. Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2004 Opprinnelig postet av Christian bjerga har noen sjekket ut hjemmesiden til sharif i det siste? Jeg får ikke opp noen bilder, skal ikke være hos meg det er noe galt. Christian Alle bildene er borte her også, mulig han er blitt utsatt for "hackere" som tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2004 Brodern har reist fra bergen to ganger for og handle 19" hos shariff. Knall service begge ganger, med masse prøving og styr. Men ang. sending\postordre har jeg stort sett hørt negativ omtale (laaaang tid etc....). Med hannes priser kan det vel lønne seg og ta en liten kjøretur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2004 Noen som har adr. til en side som funker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2004 er det ikke http://www.dekkbaronen.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2004 jeg får ikke frem noen bilder på den siden er det noe annet sted det kan være oversikt over ASA felger da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2004 Sjekk http://www.asaalloywheel.com/ Ellers er det oversikt over endel andre nettsteder på http://www.alufelger.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 3, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Den beste servicen for man vel å møtte opp, slik jeg har skjønnt det før på forume...... Nesten ikke no vits i å møte opp, det er så mye folk der bestandig. Kan fort være litt ventetid. Først du får hjelp, så er den også upåklagelig. Har handla der ett par ganger og er fornøyd bortsett fra ventetiden da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 4, 2004 Er så og si ingen vente tid der hvis man planlegger dekk/felg kjøpet såpass at man kan dra dit utenom de to åpenbare "sesongene". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 4, 2004 Opprinnelig postet av Fred Dworacek Er så og si ingen vente tid der hvis man planlegger dekk/felg kjøpet såpass at man kan dra dit utenom de to åpenbare "sesongene". Kan nok være at jeg har vært maks uheldig, var der i begynnelsen av august den ene gangen. Venta nesten halvannen time. Andre gangen var det vel en halvtimes tid, var i slutten av august. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 5, 2004 Var der i Mars eller April i år og kjøpte sommer dekk. 5 minutters vente tid, da. Men jeg så flere som opplevde mye lenger ventetid mens jeg var der. De ventet på at en av gutta i hallen skulle bli ledig og det kan jo ta litt tid....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 5, 2004 Opprinnelig postet av Fred Dworacek Var der i Mars eller April i år og kjøpte sommer dekk. 5 minutters vente tid, da. Men jeg så flere som opplevde mye lenger ventetid mens jeg var der. De ventet på at en av gutta i hallen skulle bli ledig og det kan jo ta litt tid....... Jeg venter heller litt, enn å betale mer enn nødvendig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 6, 2004 Opprinnelig postet av Kjell-Arne Torhov Jeg venter heller litt, enn å betale mer enn nødvendig. Mener du at dekkene er dyrere uten om sesongen? Ville kanskje heller trodd de var billigere siden de ikke vil brenne inne med sommer dekk på høsten og vinter dekk på våren. Betalte bare 2550,- for 4 stk 195/65-15 dekk, synes det var veldig billig jeg. Billigste jeg fant andre steder var nesten 1500,- dyrere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 6, 2004 Opprinnelig postet av Fred Dworacek Mener du at dekkene er dyrere uten om sesongen? Ville kanskje heller trodd de var billigere siden de ikke vil brenne inne med sommer dekk på høsten og vinter dekk på våren. Betalte bare 2550,- for 4 stk 195/65-15 dekk, synes det var veldig billig jeg. Billigste jeg fant andre steder var nesten 1500,- dyrere. Nå missforstår du meg, jeg venter heller litt hos sharrif. Framfor å dra å betale mer andre steder. tror ikke vi finner no steder som er no særlig billigere. Kommer til å handle der igjen jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 6, 2004 Opprinnelig postet av Kjell-Arne Torhov Nå missforstår du meg, jeg venter heller litt hos sharrif. Framfor å dra å betale mer andre steder. tror ikke vi finner no steder som er no særlig billigere. Kommer til å handle der igjen jeg. Dekk og Felg på rasta ved lørenskog har også bra priser etter at sofienberg tok over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 7, 2004 Opprinnelig postet av Kjell-Arne Torhov Nå missforstår du meg, jeg venter heller litt hos sharrif. Framfor å dra å betale mer andre steder. tror ikke vi finner no steder som er no særlig billigere. Kommer til å handle der igjen jeg. He he. Ikke første gang...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 7, 2004 Var og handla en runde dekk hos Sheriffen i ettermiddag. Nesten ikke kø i det hele tatt :eek: Prata med Tommy, og han sa det hadde roa seg endel de siste par dagene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 8, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Var og handla en runde dekk hos Sheriffen i ettermiddag. Nesten ikke kø i det hele tatt :eek: Prata med Tommy, og han sa det hadde roa seg endel de siste par dagene Hva kjøpte du da Arild??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 9, 2004 185/60-14 sommerdekk til han som skal kjøpe de kjipe vinterfelga mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...