#1 Skrevet November 12, 2005 et rele med nr: 443 907 393 J Tror den skal ha noe med motorstyring å gjøre. Det kommer en del ledninger ut fra "kabelen" som går fra hjernen og ut, den er splittet rett innenfor torpedoveggen og den tynne kabelen går til andre siden av bilen der det er en hau med rele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2005 Det er en styreenhet for tomgangsstabilisering. Er byttet ut med 443 998 981 ombygningssett for tomgangsstabilisering, hvis det er ny del du er ute etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2005 Trenger ikke en ny del nei. jeg skal ta ha motoren i 100ern åssa lurte jeg bare på hva dette var til, takker for svar . Er det byttet ut fordi den nye er bedre eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2005 Om den nye er noe bedre er vel ikke sikkert, men de har sluttet å lage den gamle og dermed funnet en løsning med deler fra en nyere model som passer på denne motoren med et ombygningssett. Er det jeg tror Ikke noe jeg vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...