Audi 200: trenger hjelp med delenr.

Anbefalte innlegg

et rele med nr: 443 907 393 J

 

Tror den skal ha noe med motorstyring å gjøre. Det kommer en del ledninger ut fra "kabelen" som går fra hjernen og ut, den er splittet rett innenfor torpedoveggen og den tynne kabelen går til andre siden av bilen der det er en hau med rele : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en styreenhet for tomgangsstabilisering. Er byttet ut med 443 998 981 ombygningssett for tomgangsstabilisering, hvis det er ny del du er ute etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke en ny del nei. jeg skal ta ha motoren i 100ern åssa lurte jeg bare på hva dette var til, takker for svar :) . Er det byttet ut fordi den nye er bedre eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om den nye er noe bedre er vel ikke sikkert, men de har sluttet å lage den gamle og dermed funnet en løsning med deler fra en nyere model som passer på denne motoren med et ombygningssett. Er det jeg tror : klø : Ikke noe jeg vet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.