#1 Skrevet November 13, 2005 drive å lure på nye sommerfelger til neste år.. har fått modda inn felga på bilde.. ka trur folket om dei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2005 Steintøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2005 Syns ikke det var noe spesielt pent, med den breddinga du har så må du jo ha noe med god kant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2005 KANT!! Det MÅ du ha det på denne breie bilen. Det er hva jeg mener. Men for alldel det er din bil og du som bestemmer. Uannsett ønsker jeg deg lykke til med valget. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2005 noen med forslag til kantfelger i 18-19 toms da? og ikkje så dyre..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2005 noen med forslag til kantfelger i 18-19 toms da? og ikkje så dyre..... Åssen felger har du nå da,dim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2005 Åssen felger har du nå da,dim? Han har 9*19 RS6 felger på nå.. http://www.carplanet.nu/?side=bil&id=23 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2005 20" eller? knalltøft.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2005 Eksempel på felger som hadde kledd bilen godt: VWCarConsult har hatt de i 8x17 for 12000, mulig de skaffer andre dimer også til bra priser. Ellers kan du høre med eier av x-Kjartan A4en om han fortsatt har begge setta med felger, han fikk såvidt jeg vet med to sett med like felger, er utrolig rå felger, 9,5 og 10,5x18 såvidt jeg husker: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 14, 2005 20" eller? knalltøft.... det var 20 toms eg lurte på ja. men er ikkje sikker.. lenge til sommeren heldigvis.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...