Bergen: Nok en ny rabattavtale! (Polering)

Anbefalte innlegg

Dette er jo kjempegreier, godt jobbet Thomas: ja :

Har samme oppfatning som deg når det gjelder Alf, utrolig hyggelig fyr. Hadde vært artig om man fikk til et aldri så lite biltreff der oppe slik Alf ønsker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hentet RS2'n fra larsens bilpleie i går etter en R-2000 behandling. Utrolig fornøyd!!! Så helt utrolig bra ut. Nå er bilen 14år snart, og det er visse ting man ikke kan fikse uten omlakkering, men resultatet var utrolig bra!. polerte og lykteglass slik at de er skinnede røde igjen, og ikke så matte som før :) Hadde tilbud på 2900,- for komplett behandling.

veldig hyggelige folk, og veldig god service. Anbefales.

Når du sier komplett behandling, da inkluderer det vel interiøret og?!

Isåfall e det jo en god pris!

Er det med interiørbehandling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mail ble sendt i dag til alle registrerte medlemmer.

Skjekk at din profil og mail adresse er oppdatert, jeg henter alle mail adressen fra her:

http://www.vwaudi-club.no/

Hmm... Kan ikke se å ha mottatt noen mail ang dette... Ligger jeg i listen din? Om ikke kan du legge til chmi@online.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne liste har aldri vært i bruk. Så forumet er der vi informere medlemme våres.....MEN ta og se datoen da dette innlegget ble skrevet.

THOmaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det med interiørbehandling?

nei, det er en komlett eksteriør behandling. vask, rubbing, rens av lakk, polering, forsegling, og polering av lykteglass

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått svar fra Alf! En SUPER fin fyr han der assa. Annbefaller ALLE sammen til og ta en prat om lakk med han. Disse gutta har super peil på det dem gjør!!

SITAT fra mailen samtale våres:

Hei Thomas Gulbrandsen. Sorry sent svar men her har det gått i ett. Men vi skal selvfølgelig gi klubben deres rabatt. Vi kan tilby klubben deres 15% rabatt på bilpleie og ditec lakkbehandling.. Jeg vil anbefale at dere går inn på http://www.ditec.no og ser,for da kan dere se hvordan vi utfører behandlingen. Håper dette faller i smak hos dere. Vi kan i allefall tilby god service og godt utført arbeid uten lang vente tid:-).. Ha en fin dag hilsen Kokstad Bilpleie Service DA,Alf Holm

Håper dere alle benytter dere av avtale da!! Husk og si at dere er medlemmer og VIS frem medlemkortet just in case....Vet at ikke alle har fått dette ennå, men det går bra og bare si ifra i første omgang.

Vennlig hilsen TThomaz

Da har jeg bestillt spa til A4'n.

Skal gifte oss 18 oktober og skal bruken bilen vår som brudebil, så den skal inn til behandling 9okt... interiør og utvendig med polymer behandling.. Fikk kjempepris (3k) og de virket hyggelig å flinke der oppe.

Skal legge ut bilder av resultatet når den tid kommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.