#176 Skrevet April 29, 2008 Her er noen bilderr av bruksbilen min 03 mod Highline TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet April 29, 2008 Får hive meg på jeg også 2004 Audi A4 1.9Tdi Quattro S-line Veldig dårlige bilder men får håpe noen kan hjelpe meg med å ta noe skikkelig bilder en dag. Kommer forresten nye felger på den nå på fredag så blir spennende å se resultatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Juli 13, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Juli 13, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Juli 13, 2008 Min sin:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Juli 13, 2008 Mitt bidrag:) Mye tøffe biler i mjøs området ser jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Juli 17, 2008 Et bilde av min gammle quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Juli 19, 2008 Mitt bidrag:) Mye tøffe biler i mjøs området ser jeg. Rått! Hva slags felger er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Juli 19, 2008 brock b1 vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Juli 19, 2008 Takk for det:) Stemmer det Joachim. Er Brock B1 9x16 med polert kant:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Juli 20, 2008 her kjerra mi:o fikk på de nye felgene på torsdag,håper å få den litt nermere bakken til neste sommer. da det skal gjøres litt annet denne someren,bla så skal installbay på hamar montere litt lyd i den. så håper jeg å få lakkert opp igjen kanalene med sånn bodyshut,og tatt en lakkrens og polert den opp igjen litt senere i sommer,så får vi se om den må lakkeres opp igjen,da det er endel riper på karroseriet,men håper og slippe og lakkere opp igjen hele bilen,da jeg ikke har lyst til og bruke 30-40k på lakkering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Juli 20, 2008 Mye bilinteresse rundt mjøsa og mange fine biler. Legger ved et bilde av bilen min, 2006 A4 B7 Kjører ellers en 97 mod Polo 1.6 når jeg skal på fisking eller til litt røffere bruk . Er også veldig svak for dama sin Mini Cooper, og tar den så fort den er ledig på gårdplassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Juli 22, 2008 Takk for det:) Stemmer det Joachim. Er Brock B1 9x16 med polert kant:) Kult Har du flere bilder av biln med felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Juli 22, 2008 Min Golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet August 10, 2008 Jeg får slegge ut noen bilder av bilen min mæ nye felger da http://i95.photobucket.com/albums/l134/kristianHol/15.jpg http://i95.photobucket.com/albums/l134/kristianHol/17-1.jpg http://i95.photobucket.com/albums/l134/kristianHol/13.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet August 10, 2008 Kult Har du flere bilder av biln med felgene? Har noen bilder av den vettu:) Ligger også et par i bildetråden ifra tour de mjøsa lillehammer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet August 14, 2008 Meget pent Stig Maruis! Si ifra hvis du skal kvitte deg med interiøret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet August 14, 2008 Meget pent Stig Maruis! Si ifra hvis du skal kvitte deg med interiøret. Takk:) Den kommer seg sakte men sikkert etter mange timer med kjærlighet og omsorg (og litt sinne). Sier ifra jeg vettu;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet September 6, 2008 Får legge ut ett bilde av ny bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet September 7, 2008 Her er et par av min etter at nytt H&R senkesett ble montert Ble mye stivere enn med det utslitte Eibach settet som satt på den... Selv om den ble litt høyere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet September 7, 2008 En av mine biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet September 11, 2008 (endret) Her er mitt biddrag av bilen som står i garasjen og koser seg og bare er ute på oppholdsdager En smule overmotorisert og frisert Audi Coupe. Ellers er jeg jo den heldige eier av dette smykket av en Passat 35i : PS: Nå nedgradert til 14" stålfelger uten hjulkapsler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet September 11, 2008 Får vel oppdatere enda en gang, da Slik står mitt nye glis for øyeblikket: Og min stakkars daily driver, med 372.000 km på baken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Desember 7, 2008 Slenger ut et par bilder av den siste bilen jeg har parkert på gårdsplassen: 95 mod Vr6 Syncro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Desember 7, 2008 Årets vinterbil: Golf IV TDi 4Motion 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...