#226 Skrevet April 7, 2009 Lågmilaren: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet April 8, 2009 Her kommer ett bilde av Jetta'n min (lengst til venstre) og Jetta'n til Per Olav Furuhaugen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet April 8, 2009 Min nye Audi A4 2,0 TDIQ S-line: Og Polo`n min (som forøvrig er til salgs): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet April 8, 2009 Nydelig A4 Kristin - liker felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet April 8, 2009 Nydelig A4 Kristin - liker felgene Henger meg på her je også. Nydelig bil! Hva slags felger er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet April 9, 2009 Henger meg på her je også. Nydelig bil! Hva slags felger er det? Takk for hyggelige kommentarer! Felgene er Vertini Hennessey i 20". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet April 9, 2009 Min nye Audi A4 2,0 TDIQ S-line: Og Polo`n min (som forøvrig er til salgs): Må kikke etter A4 din, for den var nice:) Er felgene dine like fornøyd med veiene rundt om kring oppi her som mine eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet April 9, 2009 Her er min a6. Blitt bra A6 din nå Jon Arild:) Må kikke en dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet April 9, 2009 To av mine gamle slitere:) 80` Audi 80 quattro 5E 88` Audi 90 quattro 20vt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet April 9, 2009 Må kikke etter A4 din, for den var nice:) Er felgene dine like fornøyd med veiene rundt om kring oppi her som mine eller? He he, den står nok parkert i Åsmarka om dagen den:) Veiene her er ikke noe å skryte av gitt! Men bare å ta det pent og lage kø det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet April 9, 2009 Her er bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet April 9, 2009 Her er bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet April 9, 2009 tøft med det bakhjulet på bildet der Kurt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet April 11, 2009 hentet meg en audi 90q i går. skal kun beholde denne til audi 80 min er fikset,og eu godkjent,som jeg regner med at den blir i slutten av mai eller juni. så fort 80`n er fikset og eu godkjent,så skal denne selges. om noen er interesert i 90`n,så kan dere sende meg en pm,så sender jeg flere bilder av den,og skavankene:) kan nevne at den ble eu godkjent sist 26-2-2009,og skal ikke inn igjen før 31-1-2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet April 11, 2009 To av mine gamle slitere:) Even sin gamle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet April 11, 2009 Vet generelt lite om navn på tidligere eiere osv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet April 11, 2009 Golf 3 GTI 16v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet April 11, 2009 (endret) Audi 100 2.3 Quattro'en min Bygd om til S4 2.2 20VT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet April 11, 2009 Måtte rydde litt..^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet April 12, 2009 Her er min a6. Blitt bra A6 din nå Jon Arild:) Må kikke en dag! Begynner å bli bra nå ja Bare å komme å se på'n en dag det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet April 14, 2009 Her går det i sølv.... Touranen ender muligens opp som stasjonsvogn i løpet av sommeren. Venter på adapter, så skal den få 17" Cup som ligger på vent Så lurer jeg med denne også: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet April 14, 2009 Her er et bilde Kenneth Nilsen tok av golfen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet April 14, 2009 Vet generelt lite om navn på tidligere eiere osv:) Even Chr Ellingsen her i klubben.. (Even kjører og jeg sitter på, hovedtreffet på Våler i fjor) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet April 15, 2009 Even Chr Ellingsen her i klubben.. (Even kjører og jeg sitter på, hovedtreffet på Våler i fjor) Se der ja:) Håpe den blir klar til banekjøring på hovedtreffet i år også da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet April 21, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...