#251 Skrevet April 21, 2009 Senke snart!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet April 23, 2009 Tralla jeg triller i om dagen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet April 29, 2009 Min gamle bil: S2, 91mod. Helt orginal under mitt eie. Så s2`n som endelig snart er ferdig: S2, sein 92mod. Bygget helt i fra bunn. Over 500hk Før lakk: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet April 29, 2009 Tralla jeg triller i om dagen... Tøff bil Anette! Har du flere bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Mai 2, 2009 ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Mai 15, 2009 Da er je igjen tilbake i klubben. Etter et par år opphold fra vag har je da kommet til fornuften igjen... Bilen: 1991mod Polo Coupe 1,3i. Null utstyr (ikke engang sig.tenner/12V uttak!) men go å kjøre læll:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Mai 15, 2009 Min 98,5mod A4 1.8t skal senkes mer, men må få valsa først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Mai 15, 2009 Har ikke oppdatert med min tredje bil, tror jeg... Må jo ha med ett reklamebilde av den fine bygda vår også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Mai 15, 2009 Ligger vel ikke noe bilde av passaten etter at den ble lakkert og bygd om i vinter så slenger ut nå jeg. Her ser dere meg med det samme også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Mai 18, 2009 Her er bilde av bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Mai 25, 2009 Skal senkes litt til foran... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Juni 2, 2010 Over ett år siden siste posting her så føler denne trenger en liten bump! Har vel skjedd ting her? Noen nye biler og bilder å vise? Kan selv starte. Byttet ut A3`n med en Vw Touran. Min første vw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Juni 2, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Juni 3, 2010 90`n ble solgt og inn kom S2`n. Som forresten er tilsalgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Juni 3, 2010 A6n vår har vel ikke fått være med på bilde i denne tråden : Og vinterbilen : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Juni 3, 2010 Og her er mine: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Juni 3, 2010 noen bilder av min : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Juni 3, 2010 noen bilder av min : ) Fy flate så fet denne ble med de felgene der da !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Juni 3, 2010 min: har skjedd noen små endringer siden bildene ble tatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Juni 4, 2010 Her er da bilen min. gått fra Audi til VW denne gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Juni 4, 2010 min: har skjedd noen små endringer siden bildene ble tatt Møtte deg på E6 ved Nydaln her en efta Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Juni 4, 2010 Min 94mod S4 sedan: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Juni 4, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Juni 7, 2010 Får vel omsider presentere mine to også Oppussingsobjektet og den beskjedne brukstralla: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Juni 7, 2010 Byttet ut den sølve 4.2'en med en et år nyere 3.7.... Verdens kjedeligste felger på både sommer og vinter, planer om RS4-II eller RS6 på vinter 17" eller 18" og S8-II på sommer (19" eller 20") Touranen er fortsatt i tjeneste, gått snart 200tkm og må snart ha ny turbo. Fikk tilslutt på originale Porsche 17" Cup.... Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...