#26 Skrevet November 26, 2005 Her er min corrado VR6 3.0L.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 27, 2005 min passat vr6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 27, 2005 tja får vell legge ut Familie bilen også da, har bare et dårlig bilde. Ps sjalu på luket til den svarte passaten lengre oppe i tråden her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 27, 2005 Min S4 Biturbo 2000mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 10, 2005 Og her er bilen til en kompis.Rune Emilsen sin. 2000 mod golf 4 highline. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 11, 2005 92 mod. Audi S4, Varebil. Chippet, åpent filter og H&R senkesett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 11, 2005 flått bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 11, 2005 Og her kommer et bilde av gliset mitt ! Er ikke medlem i mjøsa lokallag enda, men det skal det gjøres noe med etterhvert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 14, 2005 92 mod. Audi S4, Varebil. Chippet, åpent filter og H&R senkesett. Nydelig bil... Velkommen i klubben/lokallaget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 14, 2005 Og her kommer et bilde av gliset mitt ! Er ikke medlem i mjøsa lokallag enda, men det skal det gjøres noe med etterhvert! Du er vel egentleg medlem i loallaget automatisk, da det går på kva slags postnr du er tilknytta. Nydelig bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 14, 2005 Nydelig bil...Velkommen i klubben/lokallaget! Takk for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 15, 2005 [quote 92 mod. Audi S4, Varebil. Chippet, åpent filter og H&R senkesett. Kan det stemme at du jobber på Telenor på Gjøvik ? Synes denne ligner veldig på en bil som har stått i bakgården her på huset (øvre torvgate 26) - Pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 15, 2005 Kan det stemme at du jobber på Telenor på Gjøvik ? Synes denne ligner veldig på en bil som har stått i bakgården her på huset (øvre torvgate 26) - Pen bil Stemmer nok det, jobber du der du også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 15, 2005 Stemmer nok det, jobber du der du også? Jeps - sitter i 3.etasjen og sliter jeg (aksessleveranse) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 28, 2005 Og her kommer det bilde av bilen min! (noe uklart kanskje men) Ikke medlem i no lokallag enda jeg eller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 28, 2005 Og her kommer det bilde av bilen min! (noe uklart kanskje men) Ikke medlem i no lokallag enda jeg eller! Fin Bil:) Blir vel medlem i lokallaget automatisk. Har tolket det slik jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 28, 2005 Du blir medlem i det lokallaget som postnr. ditt hører til automatisk. Velkommen til forumet og Mjøsa lokallag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 30, 2006 Nytt medlem, får legge ut bilde av bilden jeg å... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 31, 2006 Nytt medlem, får legge ut bilde av bilden jeg å... Var det du som var litt uheldig med bakfangeren din i Funäsdalen i helga ? Et par bilder av min bil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 31, 2006 Stemmer det... var du der..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 31, 2006 Stemmer det... var du der..? OFC! Kjørte forbi rett etter du havna i brøytekanten jeg ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 20, 2006 Vekker denne tråden igjen med noen bilder fra Filefjell idag.. (det siste bildet er det litt Photoshop-senking) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 23, 2006 Ett par dårlige mobilbilder: Gleder meg sinnsykt til å få igjen lappen snart!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 23, 2006 Her er ett kjapt bilde av bilen min etter at mine nye 18" er montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 23, 2006 Her er ett kjapt bilde av bilen min etter at mine nye 18" er montert Bilen din ser bra ut og lager pen lyd, vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...