#51 Skrevet April 23, 2006 lyd? hehe... Du har vel ikke sett den i kveld? Ble sååå forskjell ifra vinterfelgene... Deilig rettogslett: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 24, 2006 lyd? hehe... Du har vel ikke sett den i går kveld? Ble sååå forskjell ifra vinterfelgene... Deilig rettogslett: rock : Hehe, nei, ikke i kveld.. Møtte deg et par ganger på fredag/lørdag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 28, 2006 Fikk på emblemfri grill, frontleppe og carbonpanser idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 28, 2006 Kanskje på tide med bilder av bilen min her... (Satser forøvrig på å komme meg på lokallagstreff på søndag...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 29, 2006 Min. Skal ha på hvite blinklys, senke den forran. Min og 2 Klubbbiler til. S2 avant og en 100 c4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 2, 2006 Noen forandringer er gjort, fått på sommersfelger samt klarglass spredere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 2, 2006 Får vel legge inn bilde av 80Q'n som jeg bruker nå for tiden (mobilkamera) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 2, 2006 Noen bilder av bilen min og da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 3, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 3, 2006 Her er noen bedre bilder av bilen min + en ikke helt ukjent golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 3, 2006 Mats : Blei bra nå med de nye felgene Hvem tok forresten de bildene ? Så meget bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 3, 2006 Ja, ble storfornøyd med de nye felgene jeg:) Mangler bare å få senka litt til nå Skal skru senkesettet nesten helt ned når jeg får bilen opp på bukk... Var en kamerat av han med golfen som tok bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 3, 2006 Mats; Var synd bildene ble litt mørke, så vi får heller ta det igjen en dag det er litt penere vær og sola titter frem.. Noen av min fra samma greia; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 3, 2006 Knallbra bilder:tilber: ......vi skulle ha fått samla gjengen en dag som det er fint vær ute og tatt noen bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 3, 2006 Ja, det må vi få gjort... Men da må det bli litt bedre vær enn det som var den dagen.. Blir litt mer "fres" i fargen på bilen da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mai 3, 2006 siden jeg er medlem av mjøsa lokallag selv om jeg bor i lørenskog så får jeg vel slenge ut et par kjappe bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mai 4, 2006 Med sommer hjulene på! Bilen er litt møkkete men har ikke fått tatt nye bilder enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mai 4, 2006 btw... anders.. åssen i svarte verden klarer dere og få så utrolig klare og gode farger i bildene? besitter selv et digitalt speilreflex kamera (Nikon) men har null mulighet til å få slike gode og fine farger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mai 4, 2006 nå begyner det og strømme på med fine bilbilder her. og ja,jævlig bra bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mai 4, 2006 btw... anders.. åssen i svarte verden klarer dere og få så utrolig klare og gode farger i bildene? besitter selv et digitalt speilreflex kamera (Nikon) men har null mulighet til å få slike gode og fine farger Rett fra kamera ser det ikke så bra ut, men litt etterbehandling i Photoshop gjør underverker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mai 5, 2006 da må jeg lære meg mer photoshop enkelt og greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet September 22, 2007 Prøve og holde liv i denne tråden siden sikkert flere av oss har byttet,og bytter biler innimellom:) Legger ved et bilde av Passaten som ble familebil og Golfen som er lekebilen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet September 22, 2007 Legger ved et bilde av Passaten som ble familebil og Golfen som er lekebilen: Fy F... så fin Golf`n din er Stian.... Flott Passat`n også, men........Golf`n slår det meste... Utrolig flott.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet September 22, 2007 Her er min. Type prosjektbil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet September 22, 2007 min, nå med R32 front.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...