#101 Skrevet November 10, 2007 Få på det justerbare nå så blir bilen knall Ørjan Knallbra bilder ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet November 11, 2007 Få på det justerbare nå så blir bilen knall Ørjan Knallbra bilder ! Venter og venter jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet November 27, 2007 Min 96 Golf VR6 Turbo: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet November 30, 2007 Får vel oppdatere jeg også da, siden jeg har bytta: Dårlige bilder, men det er de første jeg tok, og nå driver jeg og skifter alt av pakninger, så ikke så mye å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Desember 1, 2007 Mye fine biler i klubben, her er min: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Desember 1, 2007 Mye fine biler i klubben, her er min: Hvit RS4: rock : Er kanskje ikke så mange som ville ha lakket en RS4 hvit her til lands, men du skal ha cred for at du gjorde det. Helt vilt rått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Desember 9, 2007 Får slenge noen bilder ta bilen min å da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Desember 10, 2007 Får vel legge inn en bil til, min og dama's sin. A4 1.8tQ (fms tuna) m/ k04 + div..3" downpipe, rustfritt ferrita osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Desember 10, 2007 A4 2000 mod 1.9 TDI KW type 1 ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Desember 10, 2007 Gamle bilen min:) Savner den!!! Dumme dumme kjærring: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Desember 13, 2007 Audi A4 Tdi Quattro 2003 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Desember 13, 2007 gromme gromme 80'n.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Desember 13, 2007 Får vel legge inn en bil til, min og dama's sin.A4 1.8tQ (fms tuna) m/ k04 + div..3" downpipe, rustfritt ferrita osv.. Du som har kapra denne, ja..Sinnsykt pen bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Desember 13, 2007 Bilen min! Audi S6 2.2 quattro avant. (noe dårlige bilder) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Desember 13, 2007 gromme gromme 80'n.... Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Desember 14, 2007 Du som har kapra denne, ja..Sinnsykt pen bil! Takk for det! Kapret den vel for nesten 1 år siden. Lå til salgs her på forumet en stund, men fant ut at denna bilen kan rett og slett ikke selges. Er altfor god! Meget bra til å være 96-mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Desember 17, 2007 mye fine biler, likte spesielt 80`n ( rip:/ ) å den sølv a4en.. slenger in bilder av nye bilen min.. ligger av min(e) tidligere bak her: p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Desember 17, 2007 har ikke gjort noe med bilen enda men kommer til sommer'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Desember 17, 2007 Her er da mitt leketøy: og sommer bilen: og såklart, bruksbil å dra bil til alle treff:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Desember 17, 2007 mye fine biler, likte spesielt 80`n ( rip:/ ) å den sølv a4en..slenger in bilder av nye bilen min.. ligger av min(e) tidligere bak her: p Takk for det:) Kjett at det måtte ende slik med den:( Dumme jinte: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Desember 17, 2007 sant:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Desember 29, 2007 Får legge ut litt av mine også da,husker ikke om jeg har lagt ut noen av denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Desember 30, 2007 Ramla plutselig inn en einsah hos meg her om dagen og, så da har jeg visst både en einsah og en zweier. Link om tråden på bilen finnes i signaturen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Januar 1, 2008 90 mod 16v Står for tiden på vinterlagring, men kommer nok sterkt tilbake til våren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Januar 1, 2008 90 mod 16v Står for tiden på vinterlagring, men kommer nok sterkt tilbake til våren:) Meget fin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...